Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147278

USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET


Kovaček, Renata
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET
(Acquisition of foreign language through movement)

Autori
Kovaček, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
44

Mentor
Jenko Miholić, Srna

Neposredni voditelj
Mikulec, Alenka

Ključne riječi
igra ; kretanje ; tjelesna aktivnost ; Total Physical Response metoda ; učenje
(learning ; movement ; physical activity, play ; Total Physical Response method)

Sažetak
U ovom diplomskom radu govori se o usvajanju stranoga jezika kroz pokret, odnosno tjelesnu aktivnost te je naglasak na metodi poučavanja pokretom (Total Physical Response). Cilj rada bio je utvrditi upoznatost nastavnika i studenata engleskoga jezika s Total Physical Response (TPR) metodom te njihovu motivaciju za korištenje navedene metode u vlastitoj nastavi. U istraživanju, koje je provedeno pomoću online upitnika, sudjelovalo je 174 studenata i nastavnika engleskoga jezika u osnovnim školama na području Republike Hrvatske. S obzirom na dobivene rezultate može se zaključiti kako je većina ispitanika dobro upoznata s TPR metodom, često ju koriste u nastavi te su zadovoljni ishodima nakon poučavanja nastavnih sadržaja tom metodom. Radi utvrđivanja faktorske strukture upitnika o zadovoljstvu ispitanika metodom poučavanja pokretom, provedena je faktorska analiza na česticama upitnika. Ekstrahirana su dva faktora: faktor pozitivnih stavova i faktor negativnih stavova. Navedeni su i stavovi ispitanika o razlozima korištenja ove metode u nastavi kao što su brže i lakše pamćenje nastavnih sadržaja, dinamičnost, visoka motiviranost učenika, pozitivan utjecaj na razvoj učenika te zadovoljavanje njihove potrebe za kretanjem i igrom. S druge strane, ispitanici su naveli i neki nedostatke metode kao što su problem s disciplinom i gubitak kontrole, nedostatak prostora u učionici, ograničenost usvajanja određenih nastavnih sadržaja te manja prikladnost za starije učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alenka Mikulec (mentor)

Avatar Url Srna Jenko Miholić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kovaček, Renata
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Kovaček, R. (2021) 'USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}ek, Renata}, year = {2021}, pages = {44}, keywords = {igra, kretanje, tjelesna aktivnost, Total Physical Response metoda, u\v{c}enje}, title = {USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET}, keyword = {igra, kretanje, tjelesna aktivnost, Total Physical Response metoda, u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}ek, Renata}, year = {2021}, pages = {44}, keywords = {learning, movement, physical activity, play, Total Physical Response method}, title = {Acquisition of foreign language through movement}, keyword = {learning, movement, physical activity, play, Total Physical Response method}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font