Pregled bibliografske jedinice broj: 1147278
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET
(Acquisition of foreign language through movement)
Autori
Kovaček, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2021
Stranica
44
Mentor
Jenko Miholić, Srna
Neposredni voditelj
Mikulec, Alenka
Ključne riječi
igra ; kretanje ; tjelesna aktivnost ; Total Physical Response metoda ; učenje
(learning ; movement ; physical activity, play ; Total Physical Response method)
Sažetak
U ovom diplomskom radu govori se o usvajanju stranoga jezika kroz pokret, odnosno tjelesnu aktivnost te je naglasak na metodi poučavanja pokretom (Total Physical Response). Cilj rada bio je utvrditi upoznatost nastavnika i studenata engleskoga jezika s Total Physical Response (TPR) metodom te njihovu motivaciju za korištenje navedene metode u vlastitoj nastavi. U istraživanju, koje je provedeno pomoću online upitnika, sudjelovalo je 174 studenata i nastavnika engleskoga jezika u osnovnim školama na području Republike Hrvatske. S obzirom na dobivene rezultate može se zaključiti kako je većina ispitanika dobro upoznata s TPR metodom, često ju koriste u nastavi te su zadovoljni ishodima nakon poučavanja nastavnih sadržaja tom metodom. Radi utvrđivanja faktorske strukture upitnika o zadovoljstvu ispitanika metodom poučavanja pokretom, provedena je faktorska analiza na česticama upitnika. Ekstrahirana su dva faktora: faktor pozitivnih stavova i faktor negativnih stavova. Navedeni su i stavovi ispitanika o razlozima korištenja ove metode u nastavi kao što su brže i lakše pamćenje nastavnih sadržaja, dinamičnost, visoka motiviranost učenika, pozitivan utjecaj na razvoj učenika te zadovoljavanje njihove potrebe za kretanjem i igrom. S druge strane, ispitanici su naveli i neki nedostatke metode kao što su problem s disciplinom i gubitak kontrole, nedostatak prostora u učionici, ograničenost usvajanja određenih nastavnih sadržaja te manja prikladnost za starije učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb