Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147270

INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI


Glogović, Lorena
INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI
(CROSS-CURRICULAR APPLICATION OF DANCE IN LOWER PRIMARY EDUCATION)

Autori
Glogović, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
kurikulum ; nastavni plan i program ; plesne strukture ; učenje pokretom
(curriculum ; dance structures ; general lesson plan ; movement learning)

Sažetak
Ples je potreba izražavanja svakoga djeteta te im ne bi smjela biti uskraćena. Kao takva, važna je za djetetov emocionalni, kognitivni i motorički razvoj. Postoje razne vrste plesova koje imaju potencijala u primjeni u razredu koje se tek trebaju otkriti. Po nastavnom planu i programu te kurikulumu, plesne strukture uče se samo na satu Tjelesne i zdravstvene kulture i to tek od trećega razreda osnovne škole, prije toga plesne strukture zamjenjuju ritmičke. Iako se i u nastavnom planu i programu spominje interdisciplinarnost, u kurikulumu ona prednjači. Međupredmetne teme zalažu se za djetetov cjelokupni rast i razvoj putem različitih sadržaja usmjerenih na općeljudske vrijednosti i razvijanje kompetencija potrebnih za život. Također, pokrenut je eksperimentalni program Škola za život od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja kojim se provjerava učinkovitost novih kurikuluma, oblika metoda rada te nastavnih sredstava s obzirom na zadovoljstvo sudionika školstva. Cilj ovoga rada bio je prikazati koliki udio učitelja koristi ples i pokret u svakodnevnoj nastavi, u kojim predmetima, domenama te u kolikoj mjeri. U sklopu rada provedeno je istraživanje metodom anketnog upitnika na uzorku od 122 učitelja koji rade od 1. do 4. razreda. Nakon 18 pitanja usmjerenih na korištenje „učenja pokretom” u razrednoj nastavi, rezultati ukazuju na veći broj onih učitelja koji koriste pokret u svojoj nastavi, dok je brojka ostalih učitelja koje ne koriste „učenje pokretom” znatno manji. Pokretom se najviše služe u predmetu Tjelesne i zdravstvene kulture te Glazbene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Srna Jenko Miholić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Glogović, Lorena
INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Glogović, L. (2021) 'INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glogovi\'{c}, Lorena}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {kurikulum, nastavni plan i program, plesne strukture, u\v{c}enje pokretom}, title = {INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI}, keyword = {kurikulum, nastavni plan i program, plesne strukture, u\v{c}enje pokretom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glogovi\'{c}, Lorena}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {curriculum, dance structures, general lesson plan, movement learning}, title = {CROSS-CURRICULAR APPLICATION OF DANCE IN LOWER PRIMARY EDUCATION}, keyword = {curriculum, dance structures, general lesson plan, movement learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font