Pregled bibliografske jedinice broj: 1147180
Povezanost elektroničkih medija s fizičkom aktivnošću djece osnovnoškolske dobi
Povezanost elektroničkih medija s fizičkom aktivnošću djece osnovnoškolske dobi, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost elektroničkih medija s fizičkom
aktivnošću djece osnovnoškolske dobi
(Relationship between electronic media and physical
activity of primary school children)
Autori
Borovec, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2020
Stranica
66
Mentor
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
elektronički mediji ; fizička aktivnost ; osnovna škola ; roditelji ; slobodno vrijeme
(electronic media ; parents ; physical activity ; primary school ; spare time)
Sažetak
Neprestano širenje medija koje je osobito ubrzao razvoj novih tehnologija, dovelo je do kompletnog preuzimanja masovnosti kao medijskog glavnog obilježja. Iako njihova promocija uključuje razne zanimljive i pozitivne principe, i dalje se u sve većoj mjeri istražuje i dokazuje loše djelovanje medija. Kako medijima podliježu najviše mladi, a onda i djeca, nužno je obraniti ulogu roditelja, učitelja i okoline naspram takvih suodgajatelja. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi učestalost korištenja elektroničkih medija kod djece od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, zatim intenzitet bavljenja određenim fizičkim aktivnostima te u kojoj mjeri roditelji svojoj djeci ograničavaju pristup elektroničkim medijima i na koje aktivnosti ih u slobodno vrijeme potiču. U znatno većem postotku roditelji ograničavaju svojoj djeci pristup elektroničkim medijima te ih upravo takvi roditelji i potiču da se druže s obitelji i prijateljima, borave u prirodi, bave se fizičkom aktivnošću, čitaju knjige te uče nešto novo izvan školskog konteksta unatoč tome što ono ne predstavlja omiljenu dječju aktivnost. Rezultati upućuju na važnost roditeljskog nadzora kada je u pitanju korištenje elektroničkih medija od strane djece te na pozitivne učinke koje roditeljski nadzor ima u smislu poticanja djece na korisne, društveno poželjne, tjelesno aktivne i zdrave aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)