Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147179

RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA


Kovačević, Ljubica
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA
(DIFFERENCES OF SPLIT AND ZAGREB IN LIFELONG LEARNING OF KINESIOLOGICAL COMPETENCES)

Autori
Kovačević, Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
30

Mentor
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; kineziološke kompetencije ; cjeloživotno obrazovanje ; kineziološka kultura
(lifelong learning ; kinesiological competences ; lifelong education ; kinesiological culture)

Sažetak
U ovome radu “Razlike Splita i Zagreba u cjeloživotnom učenju kinezioloških kompetencija”, iznose se podatci prikupljeni anketiranjem odgojitelja koji su zaposleni u dječjem vrtiću s područja grada Zagrebu i s područja grada Splita. Cilj ovog rada bio je utvrditi postoje li razlike po pitanju cjeloživotnog obrazovanja vezanog uz kineziološku kulturu, između ispitanika u dva najveća hrvatska grada, Splita i Zagreba. U istraživanju je postavljeno šest hipoteza: (1) postoji statistički značajna razlika u pohađaju seminara kineziološke kulture, (2) postoji statistički značajna ralika u pohađanju seminara nevezanih uz kineziološku kulturu, (3) postoji statistički značajna razlika kod čitanja i korištenja literature vezanih uz kineziološku kulturu, (4) postoji statistički značajna razlika u korištenju stručnih internetskih izvora s područja kineziološke kulture, (5) postoji statistički značajna razlika u uključivanju u projekte vezane uz kineziološku kulturu, (6) postoji statistički značajna razlika u uključivanju u projekte nevezane uz kinezološke aktivnosti. Rezultati su pokazali da postoji razlika između ispitanika u gradu Splitu i onih u Zagrebu u hipotezama vezanih uz pitanje o pohađanju kinezioloških seminara i onih nevezanih uz kineziološku kulturu. Uz to, nije utvrđena statistički značajnija razlika po pitanju korištenja stručne literature i stručnih internetskih izvora kao ni uključenosti u projekte vezane i nevezane uz kineziološku kulturu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Srna Jenko Miholić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Ljubica
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Kovačević, L. (2020) 'RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Ljubica}, year = {2020}, pages = {30}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kineziolo\v{s}ke kompetencije, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kineziolo\v{s}ka kultura}, title = {RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELO\v{Z}IVOTNOM U\v{C}ENJU KINEZIOLO\v{S}KIH KOMPETENCIJA}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kineziolo\v{s}ke kompetencije, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kineziolo\v{s}ka kultura}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Ljubica}, year = {2020}, pages = {30}, keywords = {lifelong learning, kinesiological competences, lifelong education, kinesiological culture}, title = {DIFFERENCES OF SPLIT AND ZAGREB IN LIFELONG LEARNING OF KINESIOLOGICAL COMPETENCES}, keyword = {lifelong learning, kinesiological competences, lifelong education, kinesiological culture}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font