Pregled bibliografske jedinice broj: 1147179
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE SPLITA I ZAGREBA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU
KINEZIOLOŠKIH KOMPETENCIJA
(DIFFERENCES OF SPLIT AND ZAGREB IN LIFELONG LEARNING
OF KINESIOLOGICAL COMPETENCES)
Autori
Kovačević, Ljubica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
30
Mentor
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; kineziološke kompetencije ; cjeloživotno obrazovanje ; kineziološka kultura
(lifelong learning ; kinesiological competences ; lifelong education ; kinesiological culture)
Sažetak
U ovome radu “Razlike Splita i Zagreba u cjeloživotnom učenju kinezioloških kompetencija”, iznose se podatci prikupljeni anketiranjem odgojitelja koji su zaposleni u dječjem vrtiću s područja grada Zagrebu i s područja grada Splita. Cilj ovog rada bio je utvrditi postoje li razlike po pitanju cjeloživotnog obrazovanja vezanog uz kineziološku kulturu, između ispitanika u dva najveća hrvatska grada, Splita i Zagreba. U istraživanju je postavljeno šest hipoteza: (1) postoji statistički značajna razlika u pohađaju seminara kineziološke kulture, (2) postoji statistički značajna ralika u pohađanju seminara nevezanih uz kineziološku kulturu, (3) postoji statistički značajna razlika kod čitanja i korištenja literature vezanih uz kineziološku kulturu, (4) postoji statistički značajna razlika u korištenju stručnih internetskih izvora s područja kineziološke kulture, (5) postoji statistički značajna razlika u uključivanju u projekte vezane uz kineziološku kulturu, (6) postoji statistički značajna razlika u uključivanju u projekte nevezane uz kinezološke aktivnosti. Rezultati su pokazali da postoji razlika između ispitanika u gradu Splitu i onih u Zagrebu u hipotezama vezanih uz pitanje o pohađanju kinezioloških seminara i onih nevezanih uz kineziološku kulturu. Uz to, nije utvrđena statistički značajnija razlika po pitanju korištenja stručne literature i stručnih internetskih izvora kao ni uključenosti u projekte vezane i nevezane uz kineziološku kulturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)