Pregled bibliografske jedinice broj: 1147174
Primjena geomarketinga i analiza rasprostranjenosti ljekarni na području Grada Zagreba
Primjena geomarketinga i analiza rasprostranjenosti ljekarni na području Grada Zagreba, 2021., diplomski rad, diplomski, Geodetski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena geomarketinga i analiza
rasprostranjenosti ljekarni na području Grada
Zagreba
(The Use Of Geomarketing Analysis Of The
Distribution Of Pharmacies In The City Of Zagreb)
Autori
Akrap, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Geodetski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2021
Stranica
76
Mentor
Miler, Mario
Neposredni voditelj
Dobrinić, Dino
Ključne riječi
demografska analiza, geomarketing, ljekarne, prostorna analiza
(demographic analysis, geomarketing, pharmacies, spatial analysis)
Sažetak
Geomarketing je disciplina koja koristi geolokaciju u procesu planiranja i provođenja marketinških aktivnosti. Glavni zadatak geomarketinga je analizirati lokacije na temelju dostupnih podataka i otkriti gdje su takva 'optimalna mjesta' za određene usluge. U ovom diplomskom radu, analizirati će se distribucija ljekarni u Gradu Zagrebu s obzirom na broj osiguranih osoba. Gradnja novih ljekarni u Hrvatskoj propisana je Zakonom o ljekarništvu, a na temelju kojeg je donesen Pravilnik o uvjetima za određivanje područja na kojem će se osnivati ljekarne. Rad će obuhvatiti: analizu i procjenu gustoće naseljenosti stanovništva na području Grada Zagreba, definiranja područja od interesa za izgradnju nove ljekarne, analiziranje izokrona i identificiranja potencijalne lokacije. Priprema, obrada, analiza i vizualizacija podataka je provedena pomoću objektno- orijentiranog programskog jezika R. Kao zaključak prostornih analiza, predložene su promjene u Pravilniku kao i dodatni kriteriji za buduća istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb