Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147143

Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu


Cvjetojević, Mario
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Informatičko-računarski odjel, Zagreb


CROSBI ID: 1147143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu
(Implementation of the funnel as a sales process in digital marketing)

Autori
Cvjetojević, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Informatičko-računarski odjel

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2021

Stranica
32

Mentor
Domović, Roman

Ključne riječi
digitalni marketing ; prodajni lijevak ; reklama
(digital marketing ; sales funnel ; ad)

Sažetak
Digitalni marketing je danas najbolji način za prodaju velike većine različitih proizvoda i usluga. U drugim vrstama marketinga je nemoguće saznati koliko točno mušterija je reklama donijela i zato će točna razina isplativosti te reklame uvijek ostati upitna. Digitalni marketing to mijenja, računala mogu spremiti podatke svake osobe koja je vidjela reklamu i pomoću toga izračunati točnu isplativost te reklame. Unikatna prednost je što se pomoću tih informacija može poboljšati isplativost reklame ili reklamu pravovremeno ugasiti ukoliko ne funkcionira dovoljno dobro. Ovaj rad opisuje više odvojenih dijelova digitalnog marketinga koji zajedno čine sustav koji to omogućava. Taj sustav nazivamo prodajni lijevak (eng. sales funnel). Zbog toga što je poznatiji i prihvaćeniji engleski izraz funnel, u nastavku rada koristit će se taj engleski izraz. Objašnjeno je kako naizgled nebitni detalji unutar funnela utječu na profitabilnost i koji su najbolji načini otkrivanja tih detalja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Roman Domović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvjetojević, Mario
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Informatičko-računarski odjel, Zagreb
Cvjetojević, M. (2021) 'Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Informatičko-računarski odjel, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvjetojevi\'{c}, Mario}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {digitalni marketing, prodajni lijevak, reklama}, title = {Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu}, keyword = {digitalni marketing, prodajni lijevak, reklama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvjetojevi\'{c}, Mario}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {digital marketing, sales funnel, ad}, title = {Implementation of the funnel as a sales process in digital marketing}, keyword = {digital marketing, sales funnel, ad}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font