Pregled bibliografske jedinice broj: 1147143
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Informatičko-računarski odjel, Zagreb
CROSBI ID: 1147143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu
(Implementation of the funnel as a sales process in digital marketing)
Autori
Cvjetojević, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Informatičko-računarski odjel
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2021
Stranica
32
Mentor
Domović, Roman
Ključne riječi
digitalni marketing ; prodajni lijevak ; reklama
(digital marketing ; sales funnel ; ad)
Sažetak
Digitalni marketing je danas najbolji način za prodaju velike većine različitih proizvoda i usluga. U drugim vrstama marketinga je nemoguće saznati koliko točno mušterija je reklama donijela i zato će točna razina isplativosti te reklame uvijek ostati upitna. Digitalni marketing to mijenja, računala mogu spremiti podatke svake osobe koja je vidjela reklamu i pomoću toga izračunati točnu isplativost te reklame. Unikatna prednost je što se pomoću tih informacija može poboljšati isplativost reklame ili reklamu pravovremeno ugasiti ukoliko ne funkcionira dovoljno dobro. Ovaj rad opisuje više odvojenih dijelova digitalnog marketinga koji zajedno čine sustav koji to omogućava. Taj sustav nazivamo prodajni lijevak (eng. sales funnel). Zbog toga što je poznatiji i prihvaćeniji engleski izraz funnel, u nastavku rada koristit će se taj engleski izraz. Objašnjeno je kako naizgled nebitni detalji unutar funnela utječu na profitabilnost i koji su najbolji načini otkrivanja tih detalja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo