Pregled bibliografske jedinice broj: 1147027
Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi
Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi // 9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih
Harkány, Mađarska, 2018. str. 539-549 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1147027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi
(THE ROLE OF MANAGING SCHOOLS IN IMPROVING QUALITY OF LIFE OF STUDENTS IN INCLUSIVE SCHOOL)
Autori
Karačić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih
Mjesto i datum
Harkány, Mađarska, 22.06.2018. - 24.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inkluzivna škola, menadžer, djeca s teškoćama u razvoju, odgoj
(inclusive school, manager, children with disabilities, upbringing)
Sažetak
Suvremena škola traži od svih njezinih sudionika spremnost i kompetentnost u obavljanju odgojno-obrazovne i drugih uloga koje pred nju postavlja društvena zajednica i društvo budućnosti i izazovi brzo mijenjajućeg svijeta i virtualnog vremena koji su svakim danom sve učestaliji i brži. Te stalne i nagle društvene, političke, tehničke i druge promjene, traže od svih njenih članova brzo i fleksibilno prilagođavanje na sve te izazove i promjene i ostvarivanje maksimalnih odgojno-obrazovnih ishoda na polju pripremanja i osposobljavanja svakoga pojedinca za njegovu ulogu aktivnog, kreativnog , slobodnog i fleksibilnog građanina u društvu naglih promjena i naglog porasta informacija i novih dostignuća, na polju svih aspekata života i rada. Još uvijek veliku odgovornost i ulogu u odgoju i obrazovanju mladih naraštaja ima škola kao organizirana i obvezna odgojno-obrazovna institucija za svu djecu određene kronološke dobi koja je pohađaju. Stručnjaci angažirani u radu škole (učitelji, nastavnici, profesori, stručni suradnici ) i ostali članovi školskog kolektiva igraju važnu ulogu na tome polju i putu, a ključnu ulogu u cjelokupnom kreiranju, organizaciji i realizaciji odgojno-obrazovnog rada škole ima menadžer, (ravnatelj) škole. Menadžer, ravnatelj škole kao ključna osoba koja stoji na čelu odgojno-obrazovne ustanove, poduzima niz mjera i aktivnosti kako bi maksimalno omogućio adekvatne uvjete (materijalne, tehničke, kadrovske) i druge da se svaki odgajatelj maksimalno iskaže i dokaže na polju svoga rada i stvaralaštva kao odgajatelj, ali i da omogući svakome pojedinom učeniku maksimalan razvoj u skladu s njegovim sposobnostima i mogućnostima, i izražavanje svih njegovih kreativnih potencijala. Važna uloga ravnatelju pripada u organizaciji rada sa djecom s teškoćama u razvoju u inkluzivnoj školi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija