Pregled bibliografske jedinice broj: 1146940
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC), 2019., diplomski rad, diplomski, Visoko učilište Algebra, Zagreb
CROSBI ID: 1146940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela
kampanje „naplata po kliku“ (PPC)
(Text mining in PPC campaigns)
Autori
Petrak, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoko učilište Algebra
Mjesto
Zagreb
Datum
15.10
Godina
2019
Stranica
46
Mentor
Morić, Zlatan
Ključne riječi
analiza teksta ; kampanje po modelu naplate po kliku ; Orange ; Google oglašavanje
(text mining ; PPC campaigns ; Orange ; Google Ads)
Sažetak
Svrha ovog rada je utvrditi mogu li se saznanje i rezultati analize teksta nad prikupljenim tekstualnim upitima već akviziranih, visoko profitabilnih, klijenata iskoristiti za poboljšanje kampanja po modelu naplate po kliku i sukladno tome privući veći broj profitabilnih klijenata. U prvom dijelu rada se, pomoću analize teksta provedene na tekstualnim upitima profitabilnih klijenata, dolazi do saznanja o načinu komunikacije profitabilne ciljne skupine kroz najčešće korištene termine i n-grame prilikom potražnje usluge. U drugom dijelu rada ta saznanja se primjenjuju na komunikaciju unutar oglasa u kampanjama po modelu naplate po kliku. Testiranjem u trajanju od mjesec dana, promatra se potom mogu li oglasi kampanje kreirane na temelju rezultata prethodne analize teksta, preciznije naciljati veći broj profitabilnih i perspektivnih klijenata spram oglasa kreiranih na temelju ekspretize. Testiranje novih oglasa napravljeno je u Google Adwords računu tvrtke Identalia. Rezultati su potom uspoređeni kroz marketinške metrike (broj prikaza, stopa prikaza, konverzije, kategorija profitabilnosti i perspektivnosti potencijalnog klijenta) koje će dati uvid u uspješnost rezultata. Za analizu teksta korišten je program otvorenog koda Orange a za testiranje kampanja i rezultata korištena je Google Adwords platforma i CRM sustav tvrtke Identalia.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti