Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146940

Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)


Petrak, Ljiljana
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC), 2019., diplomski rad, diplomski, Visoko učilište Algebra, Zagreb


CROSBI ID: 1146940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)
(Text mining in PPC campaigns)

Autori
Petrak, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Visoko učilište Algebra

Mjesto
Zagreb

Datum
15.10

Godina
2019

Stranica
46

Mentor
Morić, Zlatan

Ključne riječi
analiza teksta ; kampanje po modelu naplate po kliku ; Orange ; Google oglašavanje
(text mining ; PPC campaigns ; Orange ; Google Ads)

Sažetak
Svrha ovog rada je utvrditi mogu li se saznanje i rezultati analize teksta nad prikupljenim tekstualnim upitima već akviziranih, visoko profitabilnih, klijenata iskoristiti za poboljšanje kampanja po modelu naplate po kliku i sukladno tome privući veći broj profitabilnih klijenata. U prvom dijelu rada se, pomoću analize teksta provedene na tekstualnim upitima profitabilnih klijenata, dolazi do saznanja o načinu komunikacije profitabilne ciljne skupine kroz najčešće korištene termine i n-grame prilikom potražnje usluge. U drugom dijelu rada ta saznanja se primjenjuju na komunikaciju unutar oglasa u kampanjama po modelu naplate po kliku. Testiranjem u trajanju od mjesec dana, promatra se potom mogu li oglasi kampanje kreirane na temelju rezultata prethodne analize teksta, preciznije naciljati veći broj profitabilnih i perspektivnih klijenata spram oglasa kreiranih na temelju ekspretize. Testiranje novih oglasa napravljeno je u Google Adwords računu tvrtke Identalia. Rezultati su potom uspoređeni kroz marketinške metrike (broj prikaza, stopa prikaza, konverzije, kategorija profitabilnosti i perspektivnosti potencijalnog klijenta) koje će dati uvid u uspješnost rezultata. Za analizu teksta korišten je program otvorenog koda Orange a za testiranje kampanja i rezultata korištena je Google Adwords platforma i CRM sustav tvrtke Identalia.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zlatan Morić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Petrak, Ljiljana
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC), 2019., diplomski rad, diplomski, Visoko učilište Algebra, Zagreb
Petrak, L. (2019) 'Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)', diplomski rad, diplomski, Visoko učilište Algebra, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrak, Ljiljana}, year = {2019}, pages = {46}, keywords = {analiza teksta, kampanje po modelu naplate po kliku, Orange, Google ogla\v{s}avanje}, title = {Utjecaj analize teksta na u\v{c}inkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)}, keyword = {analiza teksta, kampanje po modelu naplate po kliku, Orange, Google ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrak, Ljiljana}, year = {2019}, pages = {46}, keywords = {text mining, PPC campaigns, Orange, Google Ads}, title = {Text mining in PPC campaigns}, keyword = {text mining, PPC campaigns, Orange, Google Ads}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font