Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146863

Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji


Vivoda, Larisa
Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 1146863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji
(Influence, development,encourage native identity for children in kindergarten and family)

Autori
Vivoda, Larisa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
10.07

Godina
2020

Stranica
49

Mentor
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana

Ključne riječi
dijalekt ; dvojezičnost ; odgoj, odgojitelj ; zavičajni identitet
(dialect ; bilingualism ; education ; educator ; native identity)

Sažetak
U odgoju djece važnu ulogu osim roditelja imaju odgojitelji u dječjem vrtiću te je odgoj temelj za djetetov daljnji razvoj. Definira se kao proces u kojem se razvija, izgrađuje i oblikuje čovjek te njegovi stavovi i pogled na život. Ova vrsta procesa zahtjeva emocionalni, intelektualni i društveni odgoj. Prikazat će se koncepcija pojma odgoj i odgojitelj, općenito zavičajni identitet u Istri, kao i karakteristike poticanja dvojezičnosti kod djece koja su ključna za razvoj djeteta i opstanak dijalekta i zavičajnog identiteta koji se prenosi „s generacije na generaciju“. Rad je većim dijelom usmjeren na anketu čiji je cilj bio istražiti korištenje vrijednosti i elemenata zavičajnosti u svakodnevnim aktivnostima u dječjem vrtiću koji su važni za razvoj zavičajnog identiteta. Istraživanje je pokazalo da se većina odgojiteljica trudi i zalaže za očuvanje dvojezičnosti i dijalekta te da je potrebno nabaviti što više didaktičkih materijala koji sadrže dijalekt njihovog kraja. Rad s djecom usmjeren je na usavršavanje dječjih vještina, ali i na poticanje njihovih želja i potreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (mentor)

Avatar Url Lorena Lazarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vivoda, Larisa
Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Vivoda, L. (2020) 'Utjecaj, razvoj i poticanje zavičajnog identiteta kod djece u vrtiću i obitelji', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vivoda, Larisa}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {dijalekt, dvojezi\v{c}nost, odgoj, odgojitelj, zavi\v{c}ajni identitet}, title = {Utjecaj, razvoj i poticanje zavi\v{c}ajnog identiteta kod djece u vrti\'{c}u i obitelji}, keyword = {dijalekt, dvojezi\v{c}nost, odgoj, odgojitelj, zavi\v{c}ajni identitet}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vivoda, Larisa}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {dialect, bilingualism, education, educator, native identity}, title = {Influence, development,encourage native identity for children in kindergarten and family}, keyword = {dialect, bilingualism, education, educator, native identity}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font