Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146847

Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj


Pezelj, Karla
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1146847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj
(Art Market Marketing in Croatia)

Autori
Pezelj, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2021

Stranica
66

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
tržište umjetnina ; marketing u umjetnosti ; kulturno-umjetnički proizvod ; estetsko iskustvo
(Art market ; Arts Marketing ; Cultural and Art Product ; Aesthetic Experience)

Sažetak
Predmet istraživanja su stavovi i razmišljanja o marketinškim aktivnostima te primjena marketinških praksi raznih sudionika tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Cilj je istraživanja trostruk ; ocrtati trenutno stanje tržišta umjetnina ; istražiti stavove sudionika o različitim elementima marketinških aktivnosti ; istražiti stavove ispitanika o faktorima razvoja tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodom dubinskih intervjua s 10 sudionika, a na uzorku stručnjaka. Dobiveni rezultati su razmišljanja i stavovi dionika o faktorima razvoja tržišta umjetnina, strategijama i faktorima uspjeha na tržištu umjetnina, marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, prodaji umjetnina na za to specijaliziranim digitalnim platformama, ulozi likovne kritike na tržištu umjetnina, korisnosti marketinških znanja za struke koje se bave tržištima umjetnina te ulozi postava i komunikacijskih elemenata u kontekstu atraktivnosti umjetničkih izložaba. Zaključci su rada sljedeći: hrvatsko tržište umjetnina posljednjih godina bilježi pojačanu aktivnost, karakterizira ga mali broj dionika koji često poprimaju nekoliko različitih uloga na tržištu umjetnina, a trenutni dosezi marketinške teorije o temi marketinga na tržištu umjetnina ograničeno su primjenjivi na hrvatski socio-ekonomski kontekst, ali i na onaj baštinsko-kulturni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pezelj, Karla
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pezelj, K. (2021) 'Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pezelj, Karla}, year = {2021}, pages = {66}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te umjetnina, marketing u umjetnosti, kulturno-umjetni\v{c}ki proizvod, estetsko iskustvo}, title = {Marketing na tr\v{z}i\v{s}tu umjetnina u Republici Hrvatskoj}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te umjetnina, marketing u umjetnosti, kulturno-umjetni\v{c}ki proizvod, estetsko iskustvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pezelj, Karla}, year = {2021}, pages = {66}, keywords = {Art market, Arts Marketing, Cultural and Art Product, Aesthetic Experience}, title = {Art Market Marketing in Croatia}, keyword = {Art market, Arts Marketing, Cultural and Art Product, Aesthetic Experience}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font