Pregled bibliografske jedinice broj: 1146823
Ponašanje pripadnica generacije Y u potrošnji gina
Ponašanje pripadnica generacije Y u potrošnji gina // Zbornik radova 56. Hrvatski i 16. Međunarodni Simpozij agronoma / Rozman, V. ; Antunović, Z. (ur.).
Vodice: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 316-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1146823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje pripadnica generacije Y u potrošnji gina
(Generation Y females behaviour in gin consumption)
Autori
Tomić Maksan, Marina ; Mesić, Željka ; Mihaljević Žulj, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 56. Hrvatski i 16. Međunarodni Simpozij agronoma
/ Rozman, V. ; Antunović, Z. - Vodice : Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 316-320
Skup
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 05.09.2021. - 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gin, žene, anketno ispitivanje, generacija Y
(gin, females, survey, generation Y)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi ponašanje žena (pripadnica generacije Y) u konzumaciji gina, važnost pojedinih obilježja gina i motive za konzumaciju gina. Anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 167 konzumenata gina ženskog spola. Rezultati istraživanja pokazali su da pripadnice generacije Y najčešće konzumiraju gin na mjesečnoj razini, u kafićima/restoranima tijekom druženja s prijateljima i obitelji. Žene češće piju gin stranog podrijetla, a tek je petina njih probala gin domaćeg podrijetla. Većina žena preferira proziran gin i konzumira ga u kombinaciji s tonikom. Najvažnija obilježja gina ženama su okus i odnos cijene i kvalitete. Dobiveni rezultati korisni su za proizvođače gina u svrhu planiranja proizvodnje, te marketinške stručnjake za kreiranje strategija s ciljem povećanja prodaje i konzumacije gina među ženama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb