Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146581

ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA


Garača, Neven; Pleša Puljić, Nikolina; Viličnik, Iva
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA // RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Dr. sc. Đurđica Jurić (ur.).
Zagreb, 2021. str. 1-12 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1146581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA
(TESTING AND MEASURING THE ATTITUDES OF CONSUMERS AND EMPLOYEES WITH PROJECT TECHNIQUES)

Autori
Garača, Neven ; Pleša Puljić, Nikolina ; Viličnik, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Dr. sc. Đurđica Jurić - Zagreb, 2021, 1-12

ISBN
978-953-7828-30-1

Skup
22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Računovodstvo i menadžment (RiM)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.09.2021. - 10.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
stavovi zaposlenika i potrošača, semantički diferencijal, test asocijacija
(employee and consumer attitudes, semantic differential, association test)

Sažetak
Ekonomisti su odavno upozoravali da se neki problemi kojima se bavi ekonomija, moraju u krajnjoj liniji svesti na psihološke probleme. Ekonomija i psihologija kao društvene znanosti su discipline koje se bave podrijetlom i razvojem ljudskog društva, ustanovama, odnosima i idejama koje oblikuju ljudski život. U tom smislu i u središtu ekonomije i u središtu psihologije je čovjek. Na strani ponude čovjek sudjeluje u procesu stvaranja dobara koja služe zadovoljavanju najrazličitijih potreba, dok s druge strane, na strani potražnje, isto tako stoji čovjek koji konzumira tako stvorena dobra i zadovoljava svoje potrebe. U ovom procesu čovjek sudjeluje sa svim svojim psihosocijalnim karakteristikama. Stavovi predstavljaju odnos pojedinca prema osobama, objektima ili situacijama izvan njega kao i prema vlastitim osobinama. Zbog snažnog utjecaja stavova na ponašanje čovjeka i u polju ekonomije, marketari i menadžeri su zainteresirani za poznavanje stavova kako svojih zaposlenika, tako i svojih potrošača. Stoga je cilj ovog rada ukazati na važnost poznavanja stavova zaposlenika i potrošača kao najvažnijih sudionika u procesu razmjene i na projektivne tehnike semantičkog diferencijala i testa asocijacija kojima se mogu ispitati i izmjeriti stavovi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Citiraj ovu publikaciju:

Garača, Neven; Pleša Puljić, Nikolina; Viličnik, Iva
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA // RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Dr. sc. Đurđica Jurić (ur.).
Zagreb, 2021. str. 1-12 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Garača, N., Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021) ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA. U: Dr. sc. Đurđica Jurić (ur.)RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija.
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven and Ple\v{s}a Pulji\'{c}, Nikolina and Vili\v{c}nik, Iva}, year = {2021}, pages = {1-12}, keywords = {stavovi zaposlenika i potro\v{s}a\v{c}a, semanti\v{c}ki diferencijal, test asocijacija}, isbn = {978-953-7828-30-1}, title = {ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTRO\v{S}A\v{C}A I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA}, keyword = {stavovi zaposlenika i potro\v{s}a\v{c}a, semanti\v{c}ki diferencijal, test asocijacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven and Ple\v{s}a Pulji\'{c}, Nikolina and Vili\v{c}nik, Iva}, year = {2021}, pages = {1-12}, keywords = {employee and consumer attitudes, semantic differential, association test}, isbn = {978-953-7828-30-1}, title = {TESTING AND MEASURING THE ATTITUDES OF CONSUMERS AND EMPLOYEES WITH PROJECT TECHNIQUES}, keyword = {employee and consumer attitudes, semantic differential, association test}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font