Pregled bibliografske jedinice broj: 1146581
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA // RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Dr. sc. Đurđica Jurić (ur.).
Zagreb, 2021. str. 1-12 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1146581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA
I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA
(TESTING AND MEASURING THE ATTITUDES
OF CONSUMERS AND EMPLOYEES WITH
PROJECT TECHNIQUES)
Autori
Garača, Neven ; Pleša Puljić, Nikolina ; Viličnik, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
/ Dr. sc. Đurđica Jurić - Zagreb, 2021, 1-12
ISBN
978-953-7828-30-1
Skup
22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Računovodstvo i menadžment (RiM)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.09.2021. - 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stavovi zaposlenika i potrošača, semantički diferencijal, test asocijacija
(employee and consumer attitudes, semantic differential, association test)
Sažetak
Ekonomisti su odavno upozoravali da se neki problemi kojima se bavi ekonomija, moraju u krajnjoj liniji svesti na psihološke probleme. Ekonomija i psihologija kao društvene znanosti su discipline koje se bave podrijetlom i razvojem ljudskog društva, ustanovama, odnosima i idejama koje oblikuju ljudski život. U tom smislu i u središtu ekonomije i u središtu psihologije je čovjek. Na strani ponude čovjek sudjeluje u procesu stvaranja dobara koja služe zadovoljavanju najrazličitijih potreba, dok s druge strane, na strani potražnje, isto tako stoji čovjek koji konzumira tako stvorena dobra i zadovoljava svoje potrebe. U ovom procesu čovjek sudjeluje sa svim svojim psihosocijalnim karakteristikama. Stavovi predstavljaju odnos pojedinca prema osobama, objektima ili situacijama izvan njega kao i prema vlastitim osobinama. Zbog snažnog utjecaja stavova na ponašanje čovjeka i u polju ekonomije, marketari i menadžeri su zainteresirani za poznavanje stavova kako svojih zaposlenika, tako i svojih potrošača. Stoga je cilj ovog rada ukazati na važnost poznavanja stavova zaposlenika i potrošača kao najvažnijih sudionika u procesu razmjene i na projektivne tehnike semantičkog diferencijala i testa asocijacija kojima se mogu ispitati i izmjeriti stavovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici