Pregled bibliografske jedinice broj: 1146454
Kako učiteljima, učenicima i roditeljima olakšati snalaženje u okruženju nastave na daljinu: Priručnik za stručne suradnike osnovnih i srednjih škola
Kako učiteljima, učenicima i roditeljima olakšati snalaženje u okruženju nastave na daljinu: Priručnik za stručne suradnike osnovnih i srednjih škola / Balaž, Barbara (ur.). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021 (prirucnik)
CROSBI ID: 1146454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učiteljima, učenicima i roditeljima
olakšati snalaženje u okruženju nastave na
daljinu: Priručnik za stručne suradnike
osnovnih i srednjih škola
(How to make it easier for teachers, students,
and parents during period of remote teaching: A
handbook for professional associates of primary
and secondary schools)
Urednik/ci
Balaž, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Hrvatsko katoličko sveučilište
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
137
ISBN
978-953-8014-57-4
Ključne riječi
nastava na daljinu, učitelji, učenici, roditelji, stručni suradnici
(remote teaching, teachers, students, parents, professional associates)
Sažetak
U priručniku su obrađene teme aktualne učiteljima, učenicima i njihovim roditeljima u okruženju nastave na daljinu te je i sam priručnik shodno tome podijeljen u tri cjeline. U prvoj od njih obrađene su četiri teme namijene učiteljima, a koje se odnose na uspješno upravljanje virtualnom učionicom (autori: Ana Beroš, Marija Bogović, Nikolina Strinavić, Dora Zrinski Petrović), poticanje učenika na aktivno sudjelovanje u nastavi na daljinu (autori: Klara Hrvatinić, Erik Augustin Mamić, Mate Pešut, Leina Radusinović, Sara Šopar), pripremu zabavne i zanimljive nastave na daljinu (autori: Rej Kovačević, Andrija Piskać, Marta Ramljak, Petar Znaor) te vrednovanje učeničkog znanja na daljinu (autori: Matea Bogdan, Maria Šurina). Druga cjelina namijenjena je učenicima te uključuje smjernice za usredotočeno praćenje nastave na daljinu (autori: Magdalena Novosel, Nikola Novosel, Matea Pavičić, Marta Vrgoč), poticanje motivacije za učenjem (autori: Marijana Bagarić, Nikolina Čoko, Nikolina Jakovljević, Marija Rusan) i izbjegavanje akademski nepoštenog ponašanja tijekom nastave na daljinu (autori: Patricia Bastalec, Nathaniel Duketis, Patrik Grubor, Marlena Subotić) te održavanje prijateljstava na daljinu (autori: Marta Faltak, Veronika Jurišić, Kim Kosanović, Mislav Staničić, Božo Vodopija). U zadnjoj cjelini priručnika namijenjenoj roditeljima prikazane su teme vezane uz usklađivanje radnih i obiteljskih obaveza tijekom nastave na daljinu (autori: Domagoj Čondrić, Sara Šparavac), uključivanje roditelja u obrazovanje (autori: Petra Belec, Karmela Hohnjec, Ivona Jelačić, Ena Pipal) i poticanje motivacije za učenjem kod svoje djece tijekom nastave na daljinu (autori: Gabrijela Matković, Marina Sunara, Tena Špiljak, Luka Štefanić) te organizaciji izvannastavnih aktivnosti kod kuće (autori: Marta Bičanić, Stella Celić, Marija Čuk, Maja Jalušić, Petra Zlatar). Priručnik je nastao u suradnji sa studentima diplomskog studija psihologije, a namijenjen je stručnim suradnicima osnovnih i srednjih škola koji su u neposrednom kontaktu s učiteljima, učenicima i roditeljima te predložene smjernice mogu po potrebi prilagoditi specifičnim zahtjevima unutar škola u kojima rade. Dodatna važna specifičnost ovog priručnika je kako se sve smjernice, uz određene preinake, mogu upotrijebiti i u okruženju klasičnog oblika nastave, a što je predloženo na kraju svakog poglavlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija