Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146340

Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola


Dautović, Ivana
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula


CROSBI ID: 1146340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola
(Perception of digital competencies of primary and secondary school teachers)

Autori
Dautović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet informatike u Puli

Mjesto
Pula

Datum
28.09

Godina
2021

Stranica
57

Mentor
Orehovački, Tihomir

Neposredni voditelj
Diković, Marina

Ključne riječi
kompetencija ; cjeloživotno učenje ; digitalna kompetencija
(competence ; lifelong learning ; digital competence)

Sažetak
Biti digitalno kompetentan u sadašnjem vremenu je od velike važnosti za pojedinca, a ujedno i za učitelje. Velike promjene u digitalnim tehnologijama su izazvale promjene i u obrazovanju. Otkrivaju se novi načini poučavanja i učenja, ali ponajviše ima utjecaja na same učitelje. Digitalno doba zahtijeva od učitelja da se usavršavaju na tom području, radi svog profesionalnog razvoja kako bi onda stečeno znanje mogli prenositi na buduće generacije. Ovaj diplomski rad se bavi pitanjem digitalne kompetencije učitelja. Provedeno je istraživanje u kojem se ispitivala njihova percepcija digitalnih kompetencija. Točnije rečeno, prema okviru koji je izdala Europska komisija, digitalna kompetencija se dijeli na pet područja prema kojima je upitnik i sastavljen. Učitelji i nastavnici koji su sudjelovali u istraživanju iznosili su svoje mišljenje o informatičkoj pismenosti, komunikaciji i suradnji, izradi digitalnog sadržaja, sigurnosti i rješavanju problema. Krajnji rezultati su prilično pozitivni uz blage nesigurnosti u određenim tvrdnjama. Stoga se može reći da učitelji osnovnih i nastavnici srednjih škola koji su sudjelovali u ovom istraživanju pozitivno percipiraju vlastite digitalne kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marina Diković (mentor)

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dautović, Ivana
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
Dautović, I. (2021) 'Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola', diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dautovi\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {kompetencija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalna kompetencija}, title = {Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih \v{s}kola}, keyword = {kompetencija, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalna kompetencija}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dautovi\'{c}, Ivana}, year = {2021}, pages = {57}, keywords = {competence, lifelong learning, digital competence}, title = {Perception of digital competencies of primary and secondary school teachers}, keyword = {competence, lifelong learning, digital competence}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font