Pregled bibliografske jedinice broj: 1146340
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika osnovnih i srednjih škola, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1146340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija digitalnih kompetencija nastavnika
osnovnih i srednjih škola
(Perception of digital competencies of primary and
secondary school teachers)
Autori
Dautović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Orehovački, Tihomir
Neposredni voditelj
Diković, Marina
Ključne riječi
kompetencija ; cjeloživotno učenje ; digitalna kompetencija
(competence ; lifelong learning ; digital competence)
Sažetak
Biti digitalno kompetentan u sadašnjem vremenu je od velike važnosti za pojedinca, a ujedno i za učitelje. Velike promjene u digitalnim tehnologijama su izazvale promjene i u obrazovanju. Otkrivaju se novi načini poučavanja i učenja, ali ponajviše ima utjecaja na same učitelje. Digitalno doba zahtijeva od učitelja da se usavršavaju na tom području, radi svog profesionalnog razvoja kako bi onda stečeno znanje mogli prenositi na buduće generacije. Ovaj diplomski rad se bavi pitanjem digitalne kompetencije učitelja. Provedeno je istraživanje u kojem se ispitivala njihova percepcija digitalnih kompetencija. Točnije rečeno, prema okviru koji je izdala Europska komisija, digitalna kompetencija se dijeli na pet područja prema kojima je upitnik i sastavljen. Učitelji i nastavnici koji su sudjelovali u istraživanju iznosili su svoje mišljenje o informatičkoj pismenosti, komunikaciji i suradnji, izradi digitalnog sadržaja, sigurnosti i rješavanju problema. Krajnji rezultati su prilično pozitivni uz blage nesigurnosti u određenim tvrdnjama. Stoga se može reći da učitelji osnovnih i nastavnici srednjih škola koji su sudjelovali u ovom istraživanju pozitivno percipiraju vlastite digitalne kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli