Pregled bibliografske jedinice broj: 1146067
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača // Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 586-599 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1146067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
(The influence of innovation on consumer behavior)
Autori
Martić Kuran, Linda ; Mečev, Dijana ; Jukić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 586-599
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
potrošač ; inovacija ; inovativna poduzeća
(consumer ; innovation ; innovative enterprises)
Sažetak
Potrošački orijentiran pristup definiranju inovacija favoriziran je u odnosu na druge, posebno u istraživanju ponašanja potrošača, točnije u istraživanjima vezanim uz širenje inovacija i usvajanje inovacija. Razlog je taj što se koncept „novosti" ili „inovacije" razmatra kroz fokus na potrošača i njegovu reakciju na novi proizvod i uslugu u smislu prihvaćanja i odbijanja. Namjera rada je uvidjeti kako određena marketinška strategija, poput inovacija, utječe na ponašanje potrošača. Inovacije su jedan od glavnih alata koje organizacije koriste kako bi pozitivno utjecale na potrošačko ponašanje potrošača i privukle više kupaca. Da bih bolje razumjeli inovacije i ulogu koje inovacije imaju, u radu će se one prvo definirati, a zatim će se pobliže objasniti na primjerima inovativnih poduzeća te objasniti načine na koje se poduzeća koje ih proizvode koriste u promicanju inovacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku