Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146067

Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača


Martić Kuran, Linda; Mečev, Dijana; Jukić, Katarina
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača // Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 586-599 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1146067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
(The influence of innovation on consumer behavior)

Autori
Martić Kuran, Linda ; Mečev, Dijana ; Jukić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021 / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 586-599

ISBN
978-953-59508-8-2

Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
potrošač ; inovacija ; inovativna poduzeća
(consumer ; innovation ; innovative enterprises)

Sažetak
Potrošački orijentiran pristup definiranju inovacija favoriziran je u odnosu na druge, posebno u istraživanju ponašanja potrošača, točnije u istraživanjima vezanim uz širenje inovacija i usvajanje inovacija. Razlog je taj što se koncept „novosti" ili „inovacije" razmatra kroz fokus na potrošača i njegovu reakciju na novi proizvod i uslugu u smislu prihvaćanja i odbijanja. Namjera rada je uvidjeti kako određena marketinška strategija, poput inovacija, utječe na ponašanje potrošača. Inovacije su jedan od glavnih alata koje organizacije koriste kako bi pozitivno utjecale na potrošačko ponašanje potrošača i privukle više kupaca. Da bih bolje razumjeli inovacije i ulogu koje inovacije imaju, u radu će se one prvo definirati, a zatim će se pobliže objasniti na primjerima inovativnih poduzeća te objasniti načine na koje se poduzeća koje ih proizvode koriste u promicanju inovacija.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Linda Martić Kuran (autor)

Avatar Url Dijana Mečev (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martić Kuran, Linda; Mečev, Dijana; Jukić, Katarina
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača // Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 586-599 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Martić Kuran, L., Mečev, D. & Jukić, K. (2021) Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača. U: Nikolić, G. (ur.)Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021.
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Me\v{c}ev, Dijana and Juki\'{c}, Katarina}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {586-599}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, inovacija, inovativna poduze\'{c}a}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Utjecaj inovacija na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, inovacija, inovativna poduze\'{c}a}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Me\v{c}ev, Dijana and Juki\'{c}, Katarina}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {586-599}, keywords = {consumer, innovation, innovative enterprises}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {The influence of innovation on consumer behavior}, keyword = {consumer, innovation, innovative enterprises}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font