Pregled bibliografske jedinice broj: 1146063
Upravljanje krizom - krizni komunikacijski plan
Upravljanje krizom - krizni komunikacijski plan // Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 565-574 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1146063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje krizom - krizni komunikacijski plan
(Crisis management - crisis communication plan)
Autori
Martić Kuran, Linda ; Alfirević Ana Marija ; Mula, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 565-574
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kriza, krizni događaj, krizni plan, upravljanje krizom
(crisis, crisis event, crisis plan, crisis management)
Sažetak
U suvremenom društvu gotovo ne postoji organizacija koja se u svom poslovanju nije susrela s krizom. Kriza se uglavnom javlja iznenada i zatekne nas nespremne. Svaka organizacija mora planirati određene strategije komuniciranja u slučaju krize. Ne postoji jedinstvena definicija krize, ali mogu se uočiti zajedničke značajke kod većine autora. Svaka kriza je neplanirana okolnost koja utječe na sve segmente života (osobne i poslovne) te ostavlja negativne posljedice. Prilikom svake krize vrlo je važno umanjiti napetost i neizvjesnost, što se postiže kroz kvalitetnu kriznu komunikaciju. Krizne poruke trebaju dati jasne upute o trenutnom stanju krize, kao i o mjerama koje treba poduzeti. Organizaciji u krizi jedan od primarnih ciljeva je sačuvati reputaciju. Kako bi u tome uspjele, organizacije moraju imati razvijenu strategiju kojom će se braniti od same krize i njezinih specifičnosti. Kako bi uspješno prebrodili krizu, menadžment mora mijenjati stavove i uvjerenja kako bi se otvorio novim mogućnostima. Kriza s epidemijom Covid-19 ozbiljno je promijenila naše društvo u cjelini, a u istoj mjeri i način poslovanja. Strategije poslovanja organizacija u svijetu se mijenjaju, najviše u donošenju odluka, promjeni organizacije rada te pridavanju veće važnosti dugoročnog planiranja održivih poslovnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski