Pregled bibliografske jedinice broj: 1146057
Odgojno (ne)poželjne poruke u skrivenom kurikulumu dječjeg vrtića
Odgojno (ne)poželjne poruke u skrivenom kurikulumu dječjeg vrtića, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1146057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno (ne)poželjne poruke u skrivenom kurikulumu
dječjeg vrtića
((In)appropriate educational messages in kindergarten
hidden curriculum)
Autori
Bareš, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
17.09
Godina
2021
Stranica
24
Mentor
Varga, Rahaela
Ključne riječi
kurikulum, skriveni kurikulum, dijete, odgojitelj, odgojne poruke
(curriculum, hidden curriculum, child, educator, educational messages)
Sažetak
Cilj je ovoga rada bio analizirati i usustaviti odgojne poruke koje se mogu iščitati iz službenog i skrivenog kurikuluma dječjeg vrtića. U prvom dijelu rada objašnjava se pojam kurikuluma i njegova podjela u odnosu na različite kriterije. U podjeli se detaljnije opisuje Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015) nasuprot kurikulumu dječjeg vrtića, te struktura i orijentacija kurikuluma, kao i skriveni kurikulum i njegove odgojne poruke. Nakon definiranja osnovnih pojmova, u drugom dijelu rada istražuje se službeni Kurikulum Dječjeg vrtića Osijek (2015). Proučava se njegova struktura, vrijednosna orijentacija i transparentnost, te razina važenja pa se time dolazi do rezultata koji sugeriraju kako se radi o relativno transparentnom i otvorenom dokumentu, ali nastalom centraliziranim planiranjem, ipak usmjerenome humanističkim vrijednostima, koje su u njega ugrađene kao poželjne odgojne poruke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Rahaela Varga
(mentor)