Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146055

Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta


Mršić, Marija
Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1146055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta
(Supporting Child's Self-Conficence Through Communication)

Autori
Mršić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
14.09

Godina
2021

Stranica
25

Mentor
Varga, Rahaela

Ključne riječi
komunikacija, odgojitelj, dijete, samopouzdanje, predškolska dob
(communication, educator, child, self-confidence, preschool age)

Sažetak
Rad se bavi komunikacijskom podrškom razvoju samopouzdanja djeteta. Kako bi odgojitelj mogao doprinijeti razvoju samopouzdanja, osim komunikacijskih, mora imati i brojne druge vještine te poznavati psihologiju razvoja i potrebe djeteta. S druge strane, i dijete treba imati odgovarajuću razinu komunikacijskih sposobnosti, po pitanju slanja i primanja, odnosno tumačenja poruka. Kroz rad je utvrđeno kako su komunikacijski aspekti na razini odgojitelj-dijete i obrnuto vrlo složeni, stoga je komunikaciji potrebno davati veliku pažnju. Međutim, nije dovoljno paziti samo na vlastitu komunikaciju, već je i djetetu potrebno dati priliku da bez kritiziranja i ometanja kaže što misli i osjeća. Pokazalo se i da verbalna i neverbalna komunikacija imaju podjednaku važnost jer djeca mogu jako dobro tumačiti i neverbalne znakove. Posebnu pozornost valja obratiti i na pohvale i kritiziranje djeteta jer one mogu uvelike utjecati na razvoj samopouzdanja. Djetetu je potrebno dati mogućnost i da donosi svoje odluke. Ciljeve i osobna očekivanja djeteta treba realno procijeniti. U komunikaciji je potrebno izbjegavati određene fraze i riječi, a posebno agresiju i ljutnju. Komunikacija i ponašanje odgojitelja trebaju biti i odraz tolerantnosti. Samopouzdanje koje dijete stekne u predškolskoj dobi prenosi se na školsko okruženje, a potom i na zreliju dob. Zato je jasno kako je komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta od iznimnog značaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Rahaela Varga (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mršić, Marija
Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Mršić, M. (2021) 'Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mr\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {25}, keywords = {komunikacija, odgojitelj, dijete, samopouzdanje, pred\v{s}kolska dob}, title = {Komunikacijska podr\v{s}ka odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta}, keyword = {komunikacija, odgojitelj, dijete, samopouzdanje, pred\v{s}kolska dob}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mr\v{s}i\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {25}, keywords = {communication, educator, child, self-confidence, preschool age}, title = {Supporting Child's Self-Conficence Through Communication}, keyword = {communication, educator, child, self-confidence, preschool age}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font