Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146023

Savjetodavni rad pedagoga


Dragun, Mia
Savjetodavni rad pedagoga, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1146023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Savjetodavni rad pedagoga
(The counselling role od pedagogues)

Autori
Dragun, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
81

Mentor
Mandarić Vukušić, Anita

Ključne riječi
savjetodavni rad, pedagoško savjetovanje, pedagoški razgovor, kompetencije
(counseling work, pedagogical counseling, pedagogical conversation, competencies)

Sažetak
Za razliku od tradicionalne škole, u današnje vrijeme odgojno-obrazovne ustanove stavljaju naglasak na cjeloviti razvoj učenika. To se, među ostalim, ostvaruje i pomoću savjetodavnog rada stručnog suradnika pedagoga kroz koji se nalaze rješenja problema učenika ili drugog subjekta savjetovanja. Tim putem pedagog motivira, podržava i pomaže razviti vještine kako bi se ostvario puni potencijal savjetovane osobe. S ciljem utvrđivanja načina provedbe savjetodavnog rada pedagoga u osnovnim i srednjim školama provedeno je kvalitativno istraživanje odrađivanjem polustrukturiranog intervjua s jedanaest pedagoginja na području grada Splita i bliže okolice. Dobiveni rezultati istraživanja opisani su i interpretirani u radu, a uključuju informacije temeljene na pet istraživačkih pitanja koji se odnose na: definiranje savjetodavnog rada i potrebnih kompetencija, karakteristike kvalitetnog pedagoškog razgovora, organiziranje i pripremanje pedagoga za pedagoško savjetovanje, provođenje pedagoškog savjetovanja i korištene metode, te izazove i preporuke pedagoga u savjetodavnom radu. Rezultati istraživanja pokazuju da su pedagozi nesigurni u definiranju pedagoškog savjetovanja, ali i u samom njegovom provođenju za koje smatraju da nisu dovoljno osposobljeni. Također, stavljen je naglasak na osobne kompetencije pedagoga naspram onih stručnih, a vrlo su bitne pogotovo iz razloga što je većina savjetodavnog rada pedagoga neplanirana. U savjetodavnom je razgovoru, prema ispitanim pedagoginjama, potrebno voditi računa o nizu elemenata koji se tiču samog načina komuniciranja, te je u takvom djelovanju najteže održati profesionalnost i suzdržati se od neprimjerenih emocionalnih reakcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Anita Mandarić Vukušić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragun, Mia
Savjetodavni rad pedagoga, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Dragun, M. (2021) 'Savjetodavni rad pedagoga', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragun, Mia}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {savjetodavni rad, pedago\v{s}ko savjetovanje, pedago\v{s}ki razgovor, kompetencije}, title = {Savjetodavni rad pedagoga}, keyword = {savjetodavni rad, pedago\v{s}ko savjetovanje, pedago\v{s}ki razgovor, kompetencije}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragun, Mia}, year = {2021}, pages = {81}, keywords = {counseling work, pedagogical counseling, pedagogical conversation, competencies}, title = {The counselling role od pedagogues}, keyword = {counseling work, pedagogical counseling, pedagogical conversation, competencies}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font