Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146000

Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena)


Vukadin, Željana
Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena), 2021., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1146000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena)
(Socio-emotional competencies of educators of early and preschool children (self-assessment))

Autori
Vukadin, Željana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
23.09

Godina
2021

Stranica
45

Mentor
Ljubetić, Maja ; Maglica, Toni

Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi ; odgojitelji ; samoprocjena ; socijalno-emocionalne kompetencije
(early and preschool aged children ; educators self-assessment ; social-emotional competencies)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati razinu samoprocijenjenih socijalno-emocionalnih kompetencija odgojitelja djece rane i predškolske dobi primjenom upitnika Osobna procjena i refleksija – kompetencije socijalno-emocionalnog učenja za voditelje škola, osoblje i odrasle (CASEL, 2017) te ispitati njihovu povezanost s duljinom radnog iskustva, razinom obrazovanja, dobi ispitanika te međusobnu povezanost različitih komponentni socijalno-emocionalnih kompetencija. Ispitanici su bili odgojitelji iz ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N=234). Dobiveni rezultati ukazuju na visoku razinu samoprocijenjenih socijalno- emocionalnih kompetencija ispitanika. Dob se nije pokazala povezanom s niti jednom skupinom socijalno-emocionalnih kompetencija, a utvrđena je značajna povezanost između duljine radnog iskustva i samoprocjene odgovornog donošenja odluka. Razina obrazovanja je bila povezana jedino s rezultatima na podskali upravljanja sobom dok su rezultati na podskalama socioemocionalnih kompetencija svi međusobno povezani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Toni Maglica (mentor)

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vukadin, Željana
Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena), 2021., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
Vukadin, Ž. (2021) 'Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena)', diplomski rad, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukadin, \v{Z}eljana}, year = {2021}, pages = {45}, keywords = {djeca rane i pred\v{s}kolske dobi, odgojitelji, samoprocjena, socijalno-emocionalne kompetencije}, title = {Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i pred\v{s}kolske dobi (samoprocjena)}, keyword = {djeca rane i pred\v{s}kolske dobi, odgojitelji, samoprocjena, socijalno-emocionalne kompetencije}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vukadin, \v{Z}eljana}, year = {2021}, pages = {45}, keywords = {early and preschool aged children, educators self-assessment, social-emotional competencies}, title = {Socio-emotional competencies of educators of early and preschool children (self-assessment)}, keyword = {early and preschool aged children, educators self-assessment, social-emotional competencies}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font