Pregled bibliografske jedinice broj: 1145883
Kriteriji za projektiranje otvorenih prostora škola
Kriteriji za projektiranje otvorenih prostora škola // Zajednički temelji 2021. Osmi skup mladih istraživača iz područja građevinarstva i srodnih tehničkih znanosti / Vrdoljak, Anton (ur.).
Zagreb, 2021. str. 55-60 doi:10.5592/CO/ZT.2021 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1145883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriteriji za projektiranje otvorenih prostora
škola
(Criteria for Designing School Outdoor Spaces)
Autori
Krajnović, Marija ; Roth-Čerina, Mia ; Lončar- Vicković, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zajednički temelji 2021. Osmi skup mladih istraživača iz područja građevinarstva i srodnih tehničkih znanosti
/ Vrdoljak, Anton - Zagreb, 2021, 55-60
ISBN
978-953-8168-52-9
Skup
Zajednički temelji 2021: Osmi skup mladih istraživača iz područja građevinarstva i srodnih tehničkih znanosti
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.09.2021. - 24.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
otvoreni prostori škola, školska zgrada, Osijek, kriteriji za projektiranje
(School Outdoor Spaces, School Building, Osijek, Design Criteria)
Sažetak
Uloga otvorenih prostora škola u obrazovnom procesu i u arhitekturi škola mijenjala se tijekom vremena, a u zadnjih nekoliko desetljeća ovi prostori postaju sve važniji pedagozima, arhitektima i zajednici. Kvalitetni otvoreni prostori postojećih škola najčešće su rezultat individualnih napora projektanta i korisnika, bez sustavnog okvira koji bi regulirao projektiranje otvorenih prostora škola na istoj razini kao i unutarnjih prostora. Cilj je ovog rada kratki pregled istraživanja koje se provodi u sklopu doktorske disertacije čija je tema definiranje kriterija za projektiranje otvorenih prostora škola te njihova evaluacija u odnosu na pedagoške, arhitektonske i urbanističke kriterije. Postavljeni kriteriji provjeravat će se na primjerima škola grada Osijeka. Uspostavljanjem korelacije između pedagogije, arhitekture i urbanističkog konteksta omogućuje se holistički pristup projektiranju otvorenih prostora škole. U radu je prikazan pregled teme, metodologija istraživanja te zaključci za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb,
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek