Pregled bibliografske jedinice broj: 1145820
Animacija 3D karaktera
Animacija 3D karaktera, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1145820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Animacija 3D karaktera
(3D character animation)
Autori
Šitum, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2021
Stranica
87
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
Blender, 3D karakter, modeliranje, animacija
(Blender, 3D character, modeling, animation)
Sažetak
Svakim danom 3D svijet je sve popularniji te se počinje koristi u različitim područjima. U ovom radu naglasak je stavljen na područje animiranih filmova, gdje se sve više animiranih filmova odlučuje za rad u 3D tehnici. Broj programa za uporabu 3D-a sve je veća, a program u kojem je rađeni 3D model je Blender. Prikazat će se i upoznati s izgledom radne površine programa te se upoznati s osnovnim alatima kako bi znali stvoriti karakter za animirani film. Prije izrade 3D modela, potrebno je dobiti ideju izgleda karaktera. U izradu ulazi sam karakter te odjeća i obuća koju će karakter nositi. Kako će se proći kroz osnovne alate, koji su korišteni u izradi 3D karaktera gdje je detaljno opisan svaki postupak izrade. Nakon izrade karaktera definirani su materijali i teksture na karakteru i prikazano kako nam u tome pomaže UV mapiranje i što je to. Nakon toga, karakter je gotov, ali kako se u naslovu spominje riječ animacija vrijeme je da krenemo u animiranje. Prije same animacije potrebno je napraviti jedan korak koji se zove “rigging”. Objašnjen je i pokazan što je “rigging” i kako se koristi. Na kraju samog rada prikazani su alati za animaciju u Blenderu te vokabularom kao što je “timeline” i “keyframe”. Nakon napravljene animacije potrebno je postaviti osvjetljenje, kameru te podesiti postavke za exportanje konačnog videa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija