Pregled bibliografske jedinice broj: 1145811
Izrada i priprema 3D modela za računalnu igru
Izrada i priprema 3D modela za računalnu igru, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1145811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada i priprema 3D modela za računalnu igru
(Development and preparation of 3D models for computer games)
Autori
Maričić, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2021
Stranica
54
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
3D model, Blender, poligoni, teksture, reduciranje
(3D model, Blender, polygons, textures, reduction)
Sažetak
Modeliranje je proces stvaranja 3D prikaza bilo koje površine ili objekta manipuliranjem poligona, rubova i vrhova u simuliranom 3D prostoru. Izvodi se u softveru specijaliziranom za trodimenzionalno oblikovanje. Svaki model može biti građen od većeg broja poligona ili manjeg broja poligona, a razina kvalitete modela ovisi o njegovoj građi. Struktura modela utječe na sadržaj okoline u računalnoj igri. Tema ovog diplomskog rada je izrada 3D modela koji je spreman za računalnu igru. Za izradu modela korišteni su sljedeći programi: Blender, Zbrush, Substance Painter i Marmoset. U današnje vrijeme 3D modeliranje sve se više koristi zbog velikog napretka digitalne tehnologije i otvaranja vrata novim mogućnostima u izradi modela za određene svrhe. U ovom diplomskom radu bit će objašnjeno modeliranje modela s manjim i većim brojem poligona, izrada tekstura i reduciranje poligona na modelu kako bi mogao biti spreman za korištenje u računalnoj igri. Model treba zadržati sve detalje i kvalitetu prilikom reduciranja poligona na modelu. Za izradu 3D modela potrebno je poznavati osnovne naredbe u Blenderu, osnove kiparstva (sculpting) te osnove teksturiranja i bojanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija