Pregled bibliografske jedinice broj: 1145802
Školski sustav Nizozemske
Školski sustav Nizozemske, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1145802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski sustav Nizozemske
(The school system in the Netherland)
Autori
Kovačević, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.05
Godina
2019
Stranica
79
Mentor
Vrcelj, Sofija
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje ; sustav ; Nizozemska ; obrazovna politika ; pokazatelj razvoja obrazovanja
(education ; system ; the Netherlands ; education policy ; indicator of education development)
Sažetak
Diplomski rad bavi se analizom školskog sustava u Nizozemskoj od razine primarnog do razine tercijarnog obrazovanja. Cilj ovog rada je prikaz školskog sustava Nizozemske s posebnim osvrtom na rezultate PISA istraživanja za 2015. godinu te ispitivanje mišljenja profesora o nizozemskom školskom sustavu. Rad prikazuje školski sustav Nizozemske od razine primarnog do tercijarnog obrazovanja, a kao nadopuna uvidu u teorijski dio i rezultate PISA istraživanja, proveden je anketni upitnik sa 19 profesora koji rade na Sveučilištu u Amsterdamu i Sveučilištu u Rotterdamu. Ovo kratko istraživanje, iako se ne može generalizirati na populaciju profesora u Nizozemskoj, dobar je uvid u procjenu opće slike o školskom sustavu Nizozemske. Analiza pokazatelja obrazovne politike ukazuju da je Nizozemska u odnosu na druge zemlje Europske unije, prilično visoko rangirana u području obrazovne politike s obzirom na pokazatelje razvijenosti obrazovanja. Unutar širokih parametara koje postavlja vlada, bez nacionalnog kurikuluma, škole imaju veliku slobodu samostalne organizacije svih segmenata vezanih uz njihov rad. Školski sustav daje učenicima svih razina jednake mogućnosti, pa su stoga i rezultati ove zemlje na visokoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija