Pregled bibliografske jedinice broj: 1145566
Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma
Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1145566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promišljanje studenata završnih godina
učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na
primjeru animiranoga filma
(Reflection of final year students of teacher
educationon on media literacy on the example of
animated film)
Autori
Šarić, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
08.09
Godina
2021
Stranica
54
Mentor
Odža, Ivana
Ključne riječi
medijsko opismenjavanje, kultura i mediji, animirani film
(media literacy, culture and media, animated film)
Sažetak
Medijska pismenost važna je kompetencija za 21. stoljeće. Potreba za medijski pismenim pojedincima raste kako se i mediji razvijaju. Učenike razredne nastave posebno je važno medijski opismenjavati. Oni su skupina koja je izložena medijskoj manipulaciji i zato ih je potrebno naučiti kritički razmišljati o medijima, prepoznavati lažne informacije i tako izbjeći opasnosti medija i medijski nametnutih noviteta. Provedenim istraživanjem željelo se ispitati promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma. U provedenom istraživanju sudjelovalo je 76 studenata četvrte i pete godine učiteljskoga studija sa Sveučilišta u Splitu, Zadru i Zagrebu. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju kako se studenti smatraju djelomično kompetentnima za medijsko opismenjavanje učenika razredne nastave, smatraju važnim djecu razredne nastave osposobljavati za medijsku pismenost te prepoznaju mogućnosti animiranoga filma za medijsko opismenjavanje učenika u svojoj budućoj praksi. U konačnici, ovim radom želi se ukazati na važnost medijske pismenosti u odgoju i obrazovanju, kao i na mogućnosti medijskoga opismenjavanja na primjeru animiranoga filma.
Izvorni jezik
Hrvatski