Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1145566

Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma


Šarić, Anđela
Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 1145566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma
(Reflection of final year students of teacher educationon on media literacy on the example of animated film)

Autori
Šarić, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
08.09

Godina
2021

Stranica
54

Mentor
Odža, Ivana

Ključne riječi
medijsko opismenjavanje, kultura i mediji, animirani film
(media literacy, culture and media, animated film)

Sažetak
Medijska pismenost važna je kompetencija za 21. stoljeće. Potreba za medijski pismenim pojedincima raste kako se i mediji razvijaju. Učenike razredne nastave posebno je važno medijski opismenjavati. Oni su skupina koja je izložena medijskoj manipulaciji i zato ih je potrebno naučiti kritički razmišljati o medijima, prepoznavati lažne informacije i tako izbjeći opasnosti medija i medijski nametnutih noviteta. Provedenim istraživanjem željelo se ispitati promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma. U provedenom istraživanju sudjelovalo je 76 studenata četvrte i pete godine učiteljskoga studija sa Sveučilišta u Splitu, Zadru i Zagrebu. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju kako se studenti smatraju djelomično kompetentnima za medijsko opismenjavanje učenika razredne nastave, smatraju važnim djecu razredne nastave osposobljavati za medijsku pismenost te prepoznaju mogućnosti animiranoga filma za medijsko opismenjavanje učenika u svojoj budućoj praksi. U konačnici, ovim radom želi se ukazati na važnost medijske pismenosti u odgoju i obrazovanju, kao i na mogućnosti medijskoga opismenjavanja na primjeru animiranoga filma.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šarić, Anđela
Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split
Šarić, A. (2021) 'Promišljanje studenata završnih godina učiteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ari\'{c}, An\djela}, year = {2021}, pages = {54}, keywords = {medijsko opismenjavanje, kultura i mediji, animirani film}, title = {Promi\v{s}ljanje studenata zavr\v{s}nih godina u\v{c}iteljskoga studija o medijskoj pismenosti na primjeru animiranoga filma}, keyword = {medijsko opismenjavanje, kultura i mediji, animirani film}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ari\'{c}, An\djela}, year = {2021}, pages = {54}, keywords = {media literacy, culture and media, animated film}, title = {Reflection of final year students of teacher educationon on media literacy on the example of animated film}, keyword = {media literacy, culture and media, animated film}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font