Pregled bibliografske jedinice broj: 1145474
Varijantna rješenja rekonstrukcije lokalne ceste LC69038 Duba Stonska-Luka, dionica Uvala Vrelo-Rusan
Varijantna rješenja rekonstrukcije lokalne ceste LC69038 Duba Stonska-Luka, dionica Uvala Vrelo-Rusan, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Građevinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1145474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Varijantna rješenja rekonstrukcije lokalne ceste LC69038 Duba Stonska-Luka, dionica Uvala Vrelo-Rusan
(Variant solutions for the reconstruction of local road LC69038 Duba Stonska-Luka, section Uvala Vrelo-Rusan)
Autori
Sesar, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Građevinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2021
Stranica
8 grafičkih priloga, 21 stranica
Mentor
Ahac, Saša
Ključne riječi
rekonstrukcija ; varijantna rješenja ; vrednovanje
(reconstruction ; variant solutions ; valorization)
Sažetak
Zbog lošeg stanja kolnika, horizontalnih i vertikalnih elemenata trase te elemenata poprečnog presjeka neusklađenih sa zahtjevima važeće regulative, znatan dio postojećih prometnica na poluotoku Pelješcu ne zadovoljava suvremene standarde, zbog čega je planirana njihova rekonstrukcija. U radu je prikazana izrada dvaju varijantnih rješenja rekonstrukcije lokalne ceste na tom poluotoku - LC69038 (Duba Stonska-Luka), na dionici Uvala Vrelo-Rusan, u duljini od 1, 4 kilometra. Rekonstrukcija ceste provedena je izmjenom poprečnog presjeka i geometrije trase za 5. kategoriju ceste i dvije projektne brzine (40 i 50 km/h), temeljem odredbi Pravilnika o osnovnim uvjetima kojima javne ceste izvan naselja i njihovi elementi moraju udovoljavati sa stajališta sigurnosti prometa NN 110/2001. U sklopu rada izrađeni su sljedeći grafički prilozi: situacija varijantnih rješenja, uzdužni profili na duljini od 500 metara trase, normalni poprečni profili te po deset karakterističnih profila za svaku varijantu, na razmaku od 50 metara. Usporedbom varijantnih rješenja kao optimalna varijanta rekonstrukcije odabrana je varijanta za projektnu brzinu od 40 km/h.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo