Pregled bibliografske jedinice broj: 1144840
Stavovi studenata odgojiteljskog studija o važnosti provođenja tjelesne i zdravstvene kulture s djecom predškolske dobi
Stavovi studenata odgojiteljskog studija o važnosti provođenja tjelesne i zdravstvene kulture s djecom predškolske dobi, 2021., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1144840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata odgojiteljskog studija o
važnosti provođenja tjelesne i zdravstvene
kulture s djecom predškolske dobi
(Attitudes of students of educational studies on
the importance of conducting physical and health
culture with preschool children)
Autori
Buden, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2021
Stranica
60
Mentor
Kunješić Sušilović, Mateja
Ključne riječi
sat tjelesne i zdravstvene kulture ; djeca predškolske dobi ; tjelesna aktivnost ; stavovi ; studenti
(physical and health education class ; preschool children ; physical activity ; attitudes ; students)
Sažetak
Predškolsko doba djeteta jedno je od najvažnijih i ključnih razdoblja za razvijanje antropoloških sposobnosti, znanja i vještina. Stoga, vrlo je važno što ranije započeti provoditi tjelesne aktivnosti s djecom predškolske dobi. Veliku ulogu u provođenju kineziološkog tretmana u predškolskoj ustanovi posjeduju studenti koji svoja znanja, stavove i vještine (stečene na fakultetu) mogu implementirati u praksi prilikom zaposlenja. Važno je na koji način studenti odgojiteljskog studija pristupaju tjelesnom vježbanju i provođenju sata tjelesne i zdravstvene kulture jer njihov stav o provođenju kineziološkog procesa, odrazit će se na planiranje, programiranje i provođenje sata tjelesne i zdravstvene kulture s djecom predškolske dobi. Cilj istraživanja usmjeren je na ispitivanje stavova studenata odgojiteljskog studija, Sveučilišta u Zagrebu o važnosti provođenja tjelesne i zdravstvene kulture s djecom predškolske dobi. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 128 studenata preddiplomskog i diplomskog studija. Dobiveni rezultati pokazali su da studenti odgojiteljskog studija smatraju važnim planiranje, programiranje i provođenje sata tjelesne i zdravstvene kulture. Uz to, shvaćaju važnost utjecaja tjelesnih aktivnosti na organizam i zdravlje djeteta te utjecaj prostorno-materijalnih uvjeta na mogućnost provođenja kineziološkog procesa. Smanjenju važnost pridaju utjecaju tjelesnog vježbanja na proces socijalizacije i socijalni razvoj djeteta prilikom sudjelovanja u tjelesnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti