Pregled bibliografske jedinice broj: 1144643
Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka.
Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama: Analiza Facebooka. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 2 (2009), 339-346 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1144643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga u internetskim društvenim mrežama:
Analiza Facebooka.
(MARKETING IN SOCIAL NETWORK COMMUNITIES:
FACEBOOK CASE)
Autori
Marčinko Trkulja, Željka ; Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 2
(2009);
339-346
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Internet, društvene mreže, Facebook, marketing, virtualna zajednica, novi mediji, dvosmjerna komunikacija
(Internet, social networking, Facebook, marketing, internet community, new media, bidirectional communication)
Sažetak
Suvremeni marketinški trendovi usmjeravaju komunikaciju milijuna internetskih korisnika putem društvenih mreža. Facebook, LinkedIn i MySpace samo su neki od primjera brzo rastućih web stranica. Od samog početka društvene mreže potiču dvosmjernu komunikaciju, društvenu interaktivnost te omogućuju korištenje suvremene tehnologije, poput multimedije, što čini značajne postavke za usmjeravanje marketinga prema online mogućnostima. Prednosti oglašavanja i promocije putem društvenih mreža su svakako niži troškovi u odnosu na ostale oblike marketinga i ubrzana razmjena informacija pomoću široke virtualne zajednice i interakcije samih korisnika. U ovom radu analizirat će se utjecaj društvenih mreža na suvremeno oglašavanje. Autori naglašavaju prednosti i nedostatke marketinga u internetskim društvenim mrežama na primjeru Facebooka, s posebnim naglaskom na suvremeno oglašavanje u vrijeme krize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas