Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144629

Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža.


Gujić, Martina
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1144629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža.
(GAINING COMPETITIVE ADVANTAGE IN ENTREPRENEURSHIP BY USING SOCIAL NETWORKS)

Autori
Gujić, Martina

Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 6 (2013); 189-197

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poduzetništvo, marketinška komunikacija, internet, interakcija, društvene mreže, potrošač, konkurentska prednost
(entrepreneurship, marketing communication, Internet, interaction, social networks, consumer, competitive advantage)

Sažetak
Poduzetništvo je način gospodarskog djelovanja u kojem poduzetnik odlučuje što, kako i za koga stvoriti i kako na tržištu realizirati dobit. Marketinška komunikacija sastavnica je uspješne promocije poduzetničke ideje i putem nje ostvaruje se interakcija s potrošačima. U radu nas zanima u kojoj mjeri korištenje novih medija komunikacije – društvenih mreža – dovodi do ostvarivanja konkurentske prednosti poduzetnika na tržištu. Definirat će se pojmovi relevantni za taj proces te će se razmatrati dosadašnja nacionalna i svjetska iskustva u korištenju društvenih mreža kao oblika interaktivne komunikacije s potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Martina Ostojić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gujić, Martina
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197 (domaća recenzija, članak, stručni)
Gujić, M. (2013) Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža.. Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6, 189-197.
@article{article, author = {Guji\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {189-197}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, marketin\v{s}ka komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}, konkurentska prednost}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {6}, issn = {1846-9728}, title = {Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetni\v{s}tvu putem dru\v{s}tvenih mre\v{z}a.}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, marketin\v{s}ka komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}, konkurentska prednost} }
@article{article, author = {Guji\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {189-197}, keywords = {entrepreneurship, marketing communication, Internet, interaction, social networks, consumer, competitive advantage}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {6}, issn = {1846-9728}, title = {GAINING COMPETITIVE ADVANTAGE IN ENTREPRENEURSHIP BY USING SOCIAL NETWORKS}, keyword = {entrepreneurship, marketing communication, Internet, interaction, social networks, consumer, competitive advantage} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font