Pregled bibliografske jedinice broj: 1144629
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža.
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu putem društvenih mreža. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 6 (2013), 189-197 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1144629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ostvarivanje konkurentske prednosti u poduzetništvu
putem društvenih mreža.
(GAINING COMPETITIVE ADVANTAGE IN
ENTREPRENEURSHIP BY USING SOCIAL NETWORKS)
Autori
Gujić, Martina
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 6
(2013);
189-197
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poduzetništvo, marketinška komunikacija, internet, interakcija, društvene mreže, potrošač, konkurentska prednost
(entrepreneurship, marketing communication, Internet, interaction, social networks, consumer, competitive advantage)
Sažetak
Poduzetništvo je način gospodarskog djelovanja u kojem poduzetnik odlučuje što, kako i za koga stvoriti i kako na tržištu realizirati dobit. Marketinška komunikacija sastavnica je uspješne promocije poduzetničke ideje i putem nje ostvaruje se interakcija s potrošačima. U radu nas zanima u kojoj mjeri korištenje novih medija komunikacije – društvenih mreža – dovodi do ostvarivanja konkurentske prednosti poduzetnika na tržištu. Definirat će se pojmovi relevantni za taj proces te će se razmatrati dosadašnja nacionalna i svjetska iskustva u korištenju društvenih mreža kao oblika interaktivne komunikacije s potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti