Pregled bibliografske jedinice broj: 1144623
Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje
Motiviranost potrošača na kupovinu putem elektroničke maloprodaje // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas,, 8 (2015), 39-46 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1144623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motiviranost potrošača na kupovinu putem
elektroničke maloprodaje
(Consumers maotivation-buying through electronic
retail)
Autori
Kraljević Radojka ; Gujić Martina ; Knežević Marina
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, (1846-9728) 8
(2015);
39-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
ponašanje potrošača, odluka o kupovini, motivacija, elektronička prodaja
(consumer behavior, purchasing decisions, motivation, electronic retailing)
Sažetak
Suvremeni tržišni bredovi pred ponuđače stavljaju izazove na koje oni trebaju brzo i učinkovito odgovoriti. Istraživanje potrošača pomaže utvrditi karakteristike suvremenog potrošača i procesa donošenja odluke o kupovini. Od posebnog je značaja utvrditi motive koji potrošače pokreću na kupovnu aktivnost. Jedna od tih aktivnosti je i kupovina putem elektroničke maloprodaje. Današnja istraživanja su pokazala da je cijena jedan od najznačajnijih motiva koji utječu na potrošača pri izboru ovog kanala za kupovinu. Cilj ovog rada je prikazati neke od aspekta ponašanja potrošača važnih za kupovinu putem elektroničke maloprodaje te provjeriti putem primarnog istraživanja hoće li se potrošči i dalje češće odlučivati za kupovinu proizvoda putem elektroničke maloprodaje ukoliko se radi o proizvodima koji im inače nisu dostupni te hoće li se mlađi sudionici česće odlučivati za ovaj oblik kupovine. Dobiveni rezultati pokazali su da se ispitanici (potrošači) najčešče odlučuju za kupovinu proizvoda putem elektroničke maloprodaje ukoliko su povoljniji nego u fizičkim trgovinama te da se u većini slučajeva ne radi o mlađim ispitanicima koji kupuju ovim kanalom. Od 115 sudionika istraživanja, 12% nisu kupovali ovim kanalom i navode da se na isto neće odlučiti ni u budućnosti, dok je njih 70% neodlučno u tom segmentu te oni predstavljaju potencijalni izazov za ponuđače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas