Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144588

Marketinški miks za „mrežnu generaciju“


Plećaš, Mihael; Gujić, Martina; Cepanec, Drago
Marketinški miks za „mrežnu generaciju“ // Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2013. str. 243-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1144588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški miks za „mrežnu generaciju“
(MARKETING MIX FOR “NET GENERATION”)

Autori
Plećaš, Mihael ; Gujić, Martina ; Cepanec, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik / - , 2013, 243-248

Skup
II MEĐUNARODNA KONFERENCIJA „SAVREMENI EKONOMSKI TRENDOVI U ZEMLJAMA JUGOISTOČNE EUROPE SA POSEBNIM OSVRTOM NA BOSNU I HERCEGOVINU“

Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 20.12.2013. - 21.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mrežna generacija, sustav vrijednosti „mrežne“ generacije“, marketinški miks za „mrežnu generaciju“, 3DEF
(Net generation, value system of “net generation”, marketing mix for “net generation”, 3DEF)

Sažetak
Današnji mladi ljudi svijet doživljavaju drugačije od prijašnjih generacija. Rođeni su u tzv. digitalnom dobu. Od svojih najranijih dana izuzetno se vješto služe tehnologijom. Intenzivno korištenje tehnologije u svakodnevnom životu rezultiralo je mijenjanjem uobičajenih obrazaca ponašanja. Moglo bi se reći da je došlo i do promjene njihova sustava vrijednosti. Za generaciju rođenu između 1977. i 1997. godine Don Tapscott iskovao je termin „mrežna generacija“. Glavna obilježja pripadnika te generacije istražio je i objavio u radu „Mrežna generacija: Strategijsko istraživanje“. U tom je radu na uzorku preko 8000 mladih iz više od 20 država povezao demografsku revoluciju s tehnološkom revolucijom. Svake godine sve je veći broj pripadnika „mrežne generacije“ koji su završili obrazovni proces i zaposlili se. Zbog toga što sami zarađuju i kupuju više. S obzirom da „mrežna generacija“ živi prema drugačijim vrijednosnim sustavima može se tvrditi da i kupuju na drugačiji način, odnosno prema drugačijim kriterijima odlučivanja u odnosu na prethodne generacije. Iz tog razloga potrebno je mijenjati marketinške pristupe prema mrežnoj generaciji. Cilj ovog rada je predstaviti marketinški miks 3DEF za „mrežnu generaciju“. Svrha rada je proizvođačima i prodavačima omogućiti raspolaganje informacijama potrebnim za promjene u marketinškim aktivnostima sa ciljem postizanja zadovoljstva mrežne generacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (autor)

Avatar Url Martina Ostojić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plećaš, Mihael; Gujić, Martina; Cepanec, Drago
Marketinški miks za „mrežnu generaciju“ // Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik
Travnik, Bosna i Hercegovina, 2013. str. 243-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Plećaš, M., Gujić, M. & Cepanec, D. (2013) Marketinški miks za „mrežnu generaciju“. U: Zbornik radova Internacionalnog univerziteta Travnik.
@article{article, author = {Ple\'{c}a\v{s}, Mihael and Guji\'{c}, Martina and Cepanec, Drago}, year = {2013}, pages = {243-248}, keywords = {mre\v{z}na generacija, sustav vrijednosti „mre\v{z}ne“ generacije“, marketin\v{s}ki miks za „mre\v{z}nu generaciju“, 3DEF}, title = {Marketin\v{s}ki miks za „mre\v{z}nu generaciju“}, keyword = {mre\v{z}na generacija, sustav vrijednosti „mre\v{z}ne“ generacije“, marketin\v{s}ki miks za „mre\v{z}nu generaciju“, 3DEF}, publisherplace = {Travnik, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Ple\'{c}a\v{s}, Mihael and Guji\'{c}, Martina and Cepanec, Drago}, year = {2013}, pages = {243-248}, keywords = {Net generation, value system of “net generation”, marketing mix for “net generation”, 3DEF}, title = {MARKETING MIX FOR “NET GENERATION”}, keyword = {Net generation, value system of “net generation”, marketing mix for “net generation”, 3DEF}, publisherplace = {Travnik, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font