Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144219

Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji


Herenčić, Lea
Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1144219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji
(Experiences after Waldorf school: Case study of one family)

Autori
Herenčić, Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
59

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
waldorfska škola, državne škole, organizacija nastave, nastavni predmeti, euritmija, kvalitativno istraživanje
(Waldorf school, public schools, teaching organization, subjects, eurythmy, qualitative research)

Sažetak
Škola je mjesto odrastanja i učenja te pripremanja za samostalni život. Škola kao zajednica može na različite načine utjecati na nečije djetinjstvo, ali i na cjelokupni život. Neki ljudi se s radošću, veseljem i nostalgijom prisjećaju školskih dana dok drugi više vole odrastao život. Bitna je razlika između državne i privatne alternativne škole, kao što je Waldorfska škola, u načinu podučavanja, odgoja, socijalnih odnosa, ali naposljetku i utjecaja na daljnji život. U ovom radu bit će riječ upravo o tome. Rad se sastoji od teorijskog i empirijskog dijela. Teorijski dio uvodi u antropozofiju kao duhovnu znanost, prikazuje razlike u temperamentima te važnost poznavanja istih za pristupačniju i kvalitetniju nastavu. Također navodi i objašnjava razlike državne i waldorfske škole u organizaciji nastave, vrste nastavnih predmeta i podučavanja istih te vrste vrednovanja i ocjenjivanja. Empirijski dio sastavljen je od kvalitativnog istraživanja koji je za cilj imao predočiti iskustva i prilagodbe nakon pohađanja waldorfske škole. Studijom slučaja proučavala se jedna obitelj te je sudjelovalo četiri sudionika. Svi sudionici pohađali su waldorfsku školu u Zagrebu najmanje četiri godine. Podaci su prikupljeni polustrukturiranim intervjuom koji se sastojao od dvadeset i devet pitanja. Nakon prikazanih pitanja i odgovora sudionika zaključeno je kako sudionici imaju različita iskustva pohađanja waldorfske škole i prilagodbe na državnu školu. Iskustva prilagodbe su ista ili slična u prilagodbi na udžbenike, slobodno vrijeme, blizinu škole, socijalne odnose s ostalom djecom i profesorima. Sudionici imaju slična mišljenja za prednosti i nedostatke državne i waldorfske škole, a različitog su razmišljanja treba li uvesti ručni rad u državne škole, upisu vlastite djece u waldorfsku školu, učenje po epohama i dr. Nakon rezultata i rasprave donesen je zaključak rada o iskustvu nakon waldorfske škole u kojem je potvrđeno kako se alternativna waldorfska i državna škola znatno razlikuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Herenčić, Lea
Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Herenčić, L. (2021) 'Iskustva nakon waldorfske škole: studija slučaja jedne obitelji', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Heren\v{c}i\'{c}, Lea}, year = {2021}, pages = {59}, keywords = {waldorfska \v{s}kola, dr\v{z}avne \v{s}kole, organizacija nastave, nastavni predmeti, euritmija, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, title = {Iskustva nakon waldorfske \v{s}kole: studija slu\v{c}aja jedne obitelji}, keyword = {waldorfska \v{s}kola, dr\v{z}avne \v{s}kole, organizacija nastave, nastavni predmeti, euritmija, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Heren\v{c}i\'{c}, Lea}, year = {2021}, pages = {59}, keywords = {Waldorf school, public schools, teaching organization, subjects, eurythmy, qualitative research}, title = {Experiences after Waldorf school: Case study of one family}, keyword = {Waldorf school, public schools, teaching organization, subjects, eurythmy, qualitative research}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font