Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144214

Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi


Andrić, Irena
Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1144214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi
(Didactic principles: features, history, implications and recent trends)

Autori
Andrić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
42

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
didaktika, didaktički principi, nastava, nastavni sadržaj
(didactics, didactic principles, teaching, teaching content)

Sažetak
Didaktički principi su glavne smjernice za provođenje kvalitetne nastave. Ne mogu se izdvojiti najbitniji didaktički principi, nego svaki učitelj zasebno bira, daje određenu važnost i provodi te principe u svom nastavnom radu. U ovom radu objasnit ću što su to didaktički principi i kako ih realizirati u nastavi prilikom obrade nastavnog sadržaja. Upoznat će se pojam i definicija didaktike te njen razvoj kroz povijest, filozofi i pedagozi kao glavni predstavnici kao što su Wolfgang R. Ratke, Johann Amos Comenius – Komensky, John Lock, Immanuel Kant i drugi te njihov značaj i doprinos didaktici te će se tako doći do samog nastanka didaktičkih principa gdje posebnu ulogu ima Komensky, a bit će navedeni i njegovi, možemo reći prvi, didaktički principi. Također, spomenuti će se i suvremeno definiranje i sama definicija didaktičkih principa i njihova obilježja. Nabrojat će se osnovni didaktički principi kojih je osam i didaktička načela kojih je četiri, što zajedno čine ukupno dvanaest principa te će biti dodatno objašnjena i potkrijepljena primjerima koja služe u samoj praksi. Usto, bit će riječi i o implikacijama tih principa, tj. rezultatima koji su dobiveni provođenjem samih principa u nastavi i recentnim trendovima. Didaktički principi nabrojani u ovome radu nisu jedini didaktički principi koji postoje i koji se koriste, ali su zasigurno dobri temelji i služe za kombinaciju s novim principima. Važan značaj pridodaje se suprotnosti principa jer jedino u toj suprotnosti oni mogu idealno funkcionirati. Korištenjem jednog didaktičkog principa povlači i druge didaktičke principe jer su svi međusobno povezani i tako čine idealne upute za vođenje nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrić, Irena
Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Andrić, I. (2021) 'Didaktički principi: obilježja, povijest, implikacije i recentni trendovi', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Andri\'{c}, Irena}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {didaktika, didakti\v{c}ki principi, nastava, nastavni sadr\v{z}aj}, title = {Didakti\v{c}ki principi: obilje\v{z}ja, povijest, implikacije i recentni trendovi}, keyword = {didaktika, didakti\v{c}ki principi, nastava, nastavni sadr\v{z}aj}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Andri\'{c}, Irena}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {didactics, didactic principles, teaching, teaching content}, title = {Didactic principles: features, history, implications and recent trends}, keyword = {didactics, didactic principles, teaching, teaching content}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font