Pregled bibliografske jedinice broj: 1144202
Povezanost suradnje između roditelja i učitelja edukatora rehabilitatora u osnovnoj školi
Povezanost suradnje između roditelja i učitelja edukatora rehabilitatora u osnovnoj školi // Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom / Zupanc, Antun ; Kos, Renata (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 112-112 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1144202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost suradnje između roditelja i učitelja
edukatora rehabilitatora u osnovnoj školi
(Relationship and cooperation between parents and
special education teachers of in primary school)
Autori
Sabolić, Ivana ; Karaman, Patricija ; Dautanec Božić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom
/ Zupanc, Antun ; Kos, Renata - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021, 112-112
ISBN
978-953-58871-3-3
Skup
Znanstveno-stručna konferencija "Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom"
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 06.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suradnja, partnerstvo, roditelji, edukacijski rehabilitator, online komunikacija, obrazovni proces
(cooperation, partnership, parents, special eduction teacher, online communication, educational process)
Sažetak
Ovaj rad razmatra pitanje povezanosti suradnje između učitelja edukatora rehabilitatora i roditelja, te uključenost roditelja u odgojno obrazovni proces kroz što raznovrsnije oblike suradnje, a sve kako bi se dosegao najviši stupanj suradničkih odnosa – partnerstvo. Uspješna suradnja važan je čimbenik odgojno obrazovnog procesa, a sami roditelji kao i učitelj edukator rehabilitator svojim sudjelovanjem razvijaju kulturu obrazovne ustanove. Roditelji i učitelji edukatori rehabilitatori imaju zajedničku odgovornost u razvijanju suradničkih odnosa i treba težiti unapređivanju suradnje od razine u kojoj je komunikacija površna do razine u kojoj vlada podržavajuća i otvorena komunikacija. Iako im je cilj isti, uloge se roditelja i učitelja edukatora rehabilitatora ipak razlikuju. Uloga učitelja edukatora rehabilitatora obilježena je profesionalnim pristupom, što učitelja edukatora rehabilitatora svakako stavlja u poziciju inicijatora suradnje, ali bez jednako zainteresiranog roditelja s druge strane, planirane korake za suradnju, bilo bi nemoguće kvalitetno i provesti. Cilj ovog rada je ispitati stupanj osviještenosti o suradnji između roditelja i edukatora rehabilitatora, kolika je važnost suradnje i međusobnog uvažavanja, saznati kvalitetu te suradnje te vidjeti koji su to novi oblici suradnje s obzirom na sve veću zastupljenost online komunikacije. Rezultati ovog istraživanja dati će bolji uvid u povezanost suradnje između učitelja edukatora rehabilitatora, kao i prikazati koji su to novi oblici suradnje prisutni s obzirom na situaciju uzrokovanu COVID-19 virusom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti