Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143992

Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan


Martić Kuran, Linda; Alfirević, Ana Marija; Mula, Ana
Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan // PILC 2021 - Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 565-574 (ostalo, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1143992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan
(Crisis management - crisis communication plan)

Autori
Martić Kuran, Linda ; Alfirević, Ana Marija ; Mula, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
PILC 2021 - Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 565-574

ISBN
978-953-59508-8-2

Skup
PAR International Scientific and Professional Leadership Conference: leadership after COVID- 19 (PILC 2021)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kriza, krizni događaj, krizni plan, upravljanje krizom
(crisis, crisis event, crisis plan, crisis management)

Sažetak
U suvremenom društvu gotovo ne postoji organizacija koja se u svom poslovanju nije susrela s krizom. Kriza se uglavnom javlja iznenada i zatekne nas nespremne. Svaka organizacija mora planirati određene strategije komuniciranja u slučaju krize. Ne postoji jedinstvena definicija krize, ali mogu se uočiti zajedničke značajke kod većine autora. Svaka kriza je neplanirana okolnost koja utječe na sve segmente života (osobne i poslovne) te ostavlja negativne posljedice. Prilikom svake krize vrlo je važno umanjiti napetost i neizvjesnost, što se postiže kroz kvalitetnu kriznu komunikaciju. Krizne poruke trebaju dati jasne upute o trenutnom stanju krize, kao i o mjerama koje treba poduzeti. Organizaciji u krizi jedan od primarnih ciljeva je sačuvati reputaciju. Kako bi u tome uspjele, organizacije moraju imati razvijenu strategiju kojom će se braniti od same krize i njezinih specifičnosti. Kako bi uspješno prebrodili krizu, menadžment mora mijenjati stavove i uvjerenja kako bi se otvorio novim mogućnostima. Kriza s epidemijom Covid-19 ozbiljno je promijenila naše društvo u cjelini, a u istoj mjeri i način poslovanja. Strategije poslovanja organizacija u svijetu se mijenjaju, najviše u donošenju odluka, promjeni organizacije rada te pridavanju veće važnosti dugoročnog planiranja održivih poslovnih ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Ana-Marija Alfirević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martić Kuran, Linda; Alfirević, Ana Marija; Mula, Ana
Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan // PILC 2021 - Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 565-574 (ostalo, recenziran, sažetak, stručni)
Martić Kuran, L., Alfirević, A. & Mula, A. (2021) Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan. U: Nikolić, G. (ur.)PILC 2021 - Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu.
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Alfirevi\'{c}, Ana Marija and Mula, Ana}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {565-574}, keywords = {kriza, krizni doga\djaj, krizni plan, upravljanje krizom}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Upravljanje krizom – krizni komunikacijski plan}, keyword = {kriza, krizni doga\djaj, krizni plan, upravljanje krizom}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Alfirevi\'{c}, Ana Marija and Mula, Ana}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {565-574}, keywords = {crisis, crisis event, crisis plan, crisis management}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Crisis management - crisis communication plan}, keyword = {crisis, crisis event, crisis plan, crisis management}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font