Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143991

Stručna praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer učenika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+


Degač, Đurđica
Stručna praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer učenika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za sociologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1143991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručna praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer učenika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+
(Professional Practice as a Framework for Competence Development in Education: Analysis of Pupil and Student Participation in the Erasmus+ Programme)

Autori
Degač, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za sociologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
24.10

Godina
2018

Stranica
75

Mentor
Vukelić, Anton

Ključne riječi
stručna praksa, visoko obrazovanje, kompetencije, mobilnost, Erasmus+
(traineeship, higher education, competences, mobility, Erasmus+)

Sažetak
Rad je podijeljen u dvije cjeline od kojih se prva odnosi na teorijsku raspravu o ulozi stručne prakse u visokom obrazovanju s ciljem razvoja kompetencija i povećanjem zapošljivosti imajući u vidu poseban oblik stručne prakse koja se odvija u inozemstvu. Drugi se dio rada temelji na sekundarnoj analizi podataka iz anketa učenika i studenata koji su sudjelovali u programa Erasmus+ od 2014. godine do lipnja 2018. godine (N=10.157). U teorijskom dijelu ispitana je uloga i važnost stručne prakse u visokom obrazovanju te su prikazani recentni podaci o zastupljenosti stručne prakse u Hrvatskoj (Botrić, 2017). Okvir za ispitivanje stručne prakse u međunarodnom kontekstu temeljio na istraživanjima o učinku međunarodnih programa mobilnosti na individualnu razinu. Prilikom analize pristupa kompetencijama, odabran je holistički model kojim se adresira cjelovita osoba, no nije utvrđena suglasnost između različitih pristupa određivanja tipova kompetencija i mjerenja kompetencija. U empirijskom dijelu rada ustanovili smo kako su učenici koji su sudjelovali u programu Erasmus+ postigli više rezultate na aditivnoj skali kompetencija od studenata, dok studenti na stručnoj praksi postigli su više rezultate od studenata koji su otišli na studij u inozemstvo. Studenti na stručnoj praksi na preddiplomskoj razini nešto su pozitivnije procijenili razvoj kompetencija od studenata na diplomskoj razini. Statistički značajna povezanost ustanovljena je između rezultata na aditivnoj skali kompetencija i zadovoljstva mentorstvom te između rezultata na aditivnoj skali kompetencija i procjena poslovnih mogućnosti. Za studente na stručnoj praksi razlike se nisu pokazale značajnim prema spolu, studijskom području i tipu organizacije primateljice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anton Vukelić (mentor)

Avatar Url Đurđica Degač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Degač, Đurđica
Stručna praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer učenika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za sociologiju, Zagreb
Degač, Đ. (2018) 'Stručna praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer učenika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za sociologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dega\v{c}, \DJur\djica}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {stru\v{c}na praksa, visoko obrazovanje, kompetencije, mobilnost, Erasmus+}, title = {Stru\v{c}na praksa kao okvir za stjecanje kompetencija u obrazovanju: Primjer u\v{c}enika i studenata koji su sudjelovali u programu Erasmus+}, keyword = {stru\v{c}na praksa, visoko obrazovanje, kompetencije, mobilnost, Erasmus+}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dega\v{c}, \DJur\djica}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {traineeship, higher education, competences, mobility, Erasmus+}, title = {Professional Practice as a Framework for Competence Development in Education: Analysis of Pupil and Student Participation in the Erasmus+ Programme}, keyword = {traineeship, higher education, competences, mobility, Erasmus+}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font