Pregled bibliografske jedinice broj: 1143867
Suodnos poezije, drame i glazbe u dramsko- glazbenome performansu “Potakni me glazbom i stihom”
Suodnos poezije, drame i glazbe u dramsko- glazbenome performansu “Potakni me glazbom i stihom” // Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju-knjižica sažetaka/Children and Language Today - Reading in contemporary context-Book of Abstracts / Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 46-46 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1143867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suodnos poezije, drame i glazbe u dramsko-
glazbenome performansu “Potakni me glazbom i
stihom”
(The correlation of poetry, drama and music in
the drama-music performance "Inspiration by
music and verse")
Autori
Popović, Ana ; Perić, Mira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju-knjižica sažetaka/Children and Language Today - Reading in contemporary context-Book of Abstracts
/ Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 46-46
Skup
10. međunarodni znanstveni skup: Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju =10th International Scientific Conference: Children and Language Today - Reading in contemporary context
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.09.2021. - 18.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
dramska umjetnost, glazbena umjetnost, nastava, performans, poezija
(dramatic art, music, teaching, performance art, poetry)
Sažetak
Performans kao umjetnički izričaj primarno za cilj ima šokirati publiku, međutim u današnjem dobu prezasićenosti takvim sadržajima postavlja se pitanje: čime performans uopće više može šokirati? Nadalje, taj se umjetnički izričaj često vezuje uz vizualnu umjetnost, no može li performans biti uspješan ako se osloni na druge vidove umjetnosti: poeziju, dramu i glazbu? U radu se istražuje svrha i funkcija performansa kao nastavnoga sredstva kod studenata koji se ne školuju na umjetničkome studiju. Istraživanje je provedeno empirijski: studentima je nenajavljeno izveden performans, koji su potom anketno analizirali i ocijenili. Književni predložak performansa Potakni me glazbom i stihom činila je zbirka poezije Mire Perić Pretapanje kazališne ljepote, a glazbeni se temeljio na skladbi Michaela Nymana The heart asks pleasure first u obradi Ane Popović. Anketni upitnik bio je usmjeren na analiziranje odnosa glazbe i stiha te su studenti iznijeli svoj dojam o tome koliko je i je li uopće tekst bio podređen glazbi te koliko je takav pristup čitanju poezije učinkovit u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost
Napomena
Sažeci su objavljeni na engleskom i hrvatskom
jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek