Pregled bibliografske jedinice broj: 1143732
Komparativna analiza nacionalnih kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture primarnog obrazovanja u Europi
Komparativna analiza nacionalnih kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture primarnog obrazovanja u Europi, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1143732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza nacionalnih kurikuluma
tjelesne i zdravstvene kulture primarnog
obrazovanja u Europi
(Comparative analysis of the national curriculum of
physical education in primary education in Europe)
Autori
Žnidarec-Čučković Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
03.04
Godina
2019
Stranica
278
Mentor
Vrcelj, Sofija
Ključne riječi
nacinalni kurikulum, tjelesna i zdravstvena kultura , primarno obrazovanje, komparativna analiza, pedagoške kompetencije
(national curriculum, physical and helath culture, primary education, comparative analysis, pedagogical competence.)
Sažetak
Tjelesna i zdravstvena kultura dio je nacionalnog kurikuluma mnogih europskih zemalja. u gotovo svim državama kao glavni cilj navodi se poticanje tjelesnog i društvenog razvoja uz isticanje promicanja zdravog stila življenja. Ti se ciljevi ostvaruju kroz gimnastiku, igre, sport, plivanje i druge sportske aktivnosti na otvorenom. Komparativna je analiza pokazala da na razini EU postoje zemlje koje visoko vrednuju tjelesnu i zdravstvenu kulturu, zemlje koje marginaliziraju tjelesnu i zdravstvenu kulturu te zemlje koje jednakopravno tretiraju ovaj predmet sa drugima. u zemljama koje marginaliziraju tjelesnu i zdravstvenu kulturu, nastavnici nemaju potrebne kompetencije za ove sadržaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija