Pregled bibliografske jedinice broj: 1143720
TEHNIKE SAVJETODAVNOG RADA PEDAGOGA
TEHNIKE SAVJETODAVNOG RADA PEDAGOGA, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1143720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TEHNIKE SAVJETODAVNOG RADA PEDAGOGA
(COUNSELING TECHIQUES USED BY SCHOOL COUNSELOR)
Autori
Vardić, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
13.07
Godina
2019
Stranica
80
Mentor
Vrcelj, Sofija
Ključne riječi
savjetovanje, savjetodavne tehnike, školski savjetodavni rad
(counseling, counseling techniques, school counseling)
Sažetak
Savjetodavni rad moguće je definirati iz različitih perspektiva. Iz pedagoške perspektive to je specifična reakcija na stanje ljudske neodlučnosti. Da bi mogao pomoći školskim subjektima, osobito učenicima da riješe svoje probleme pedagog bi trebao biti upoznat s različitim tehnikama koje može koristiti u savjetovanju. Cilj ovog rada jest prikazati različite tehnike savjetovanja usmjerene na jačanje potencijala učenike. Rad je podijeljen u četiri poglavlja. Prvo poglavlje bavi se definiranje pojma savjetovanja, osobito iz pedagoške perspektive. U drugom donosimo kratki opis pristupa koji se najčešće koriste u savjetovanju. Treće poglavlje usmjereno je na prikaz tehnika dostupnih pedagogu u njegovu radu, a temelj svih tehnika čini vještina postavljanja pitanja. Tehnike kojima smo se bavili u radu uključuju pedagoški razgovor, teoriju izbora i realitetnu terapiju, savjetovanje usmjereno na rješenje i obiteljsko savjetovanje usmjereno na školski kontekst. U posljednjem poglavlju dat je osvrt prikazanih tehnika ukazujući na sličnosti i razlike među njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija