Pregled bibliografske jedinice broj: 1143635
KORIŠTENJE TEKSTURA KOD 3D MODELIRANJA LIKA
KORIŠTENJE TEKSTURA KOD 3D MODELIRANJA LIKA, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1143635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KORIŠTENJE TEKSTURA KOD 3D MODELIRANJA LIKA
(USE OF TEXTURES IN 3D CHARACTER MODELING)
Autori
Pavlović, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
3D modeliranje, tekstura, animacija
(3D modeling, texture, animation)
Sažetak
U ovom završnom radu prepričana je povijest animiranog filma te povijest tvrtke Walt Disney. Spomenuti su trenuci od samih početaka animacije kao što je izum Zeotrope pa sve do trenutne situacije u The Walt Disney Company. Također je obrađena povijest 3D animacije te open source program Blender 3D koji je korišten za izradu praktičnog dijela završnog rada. U programu Blender pojašnjeno je sučelje te neki od alata, a najviše oni koji su korišteni za izradu praktičnog dijela. U praktičnom dijelu opisan je cijeli postupak izrade te je popraćen sa screeenshotovima sučelja programa Blender tijekom izrade. U Blenderu je modelirana soba muzeja, natpis „Disney muzej“, okviri sa slikama ključnih trenutaka za Walt Disneya te Disneyev lik iz crtića Soul za kojeg je izrađena kompleksnija tekstura. Tekstura lika složena je od čak 26 shadera te je ona najzahtjevniji dio rada. Također je dodana rasvjeta te je sve snimljeno 3D kamerom u programu. Nakon prolaska kamere kroz sobu muzeja, lik je u kadru te na kraju mahne. Posljednje je renderiranje kako bi se dobio video snimljene animacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija