Pregled bibliografske jedinice broj: 1143596
Sokratovska autonomija u moralnom odgoju
Sokratovska autonomija u moralnom odgoju // XV. Mediteranski korijeni filozofije "Galen: Najbolji je liječnik ujedno i filozof - ljubav mudrosti u doba pandemije" / Guć, Josip ; Lunić, Anita ; Matijević, Mira (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko filozofsko društvo ; Odsjek za filozofiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 35-35 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1143596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sokratovska autonomija u moralnom odgoju
(Socratic Autonomy in Moral Education)
Autori
Guć, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XV. Mediteranski korijeni filozofije "Galen: Najbolji je liječnik ujedno i filozof - ljubav mudrosti u doba pandemije"
/ Guć, Josip ; Lunić, Anita ; Matijević, Mira - Zagreb : Split : Hrvatsko filozofsko društvo ; Odsjek za filozofiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, 2021, 35-35
Skup
XV. Mediteranski korijeni filozofije Galen: Najbolji je liječnik ujedno i filozof - ljubav mudrosti u doba pandemije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.08.2021. - 28.08.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
(nema ključnih riječi)
((no keywords))
Sažetak
U ovom izlaganju pokušavam naznačiti određene elemente Sokratove filozofije kojima bi se odgojna praksa trebala voditi. Pri analizi njegove pozicije osobito se oslanjam na interpretacije Gregoryja Vlastosa, a posebice se osvrćem na Sokratovu tezu da se vrlina ne može poučavati. Ona ne upućuje samo na nedoktrinarni pristup moralno-odgojnoj praksi, nego i sadrži implicitan naglasak na autonomiji. Izlaganje će se dotaknuti i formalističkog određenja Sokratove moralne pozicije, kao i opovrgavanja podrazumijevanja transcendentnih ideja u njegovoj filozofiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija