Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143425

Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama


Grdić, Maja
Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1143425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama
(Self-assessment of future educators on willingness to cooperate with parents of childrens with special needs)

Autori
Grdić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
10.09

Godina
2021

Stranica
38

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
darovita djeca, djeca s teškoćama, odgojitelji, roditelji, suradnja
(gifted children, children with disabilities, educators, parents, cooperation)

Sažetak
Kako je uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovite programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja sve veće, tako je i potrebno što veće obrazovanje odgojitelja koji s tom djecom borave u skupini i ključni su faktor u procesu njihove socijalizacije. Suradnja između odgojitelja i roditelja djece s teškoćama u razvoju je izuzetno važna za pravilnu inkluziju djece i njihov pravilan rast i razvoj. Odgojitelji trebaju uvažavati roditelje kao primarne skrbnike djece i maksimalno ih uključivati u odgojno-obrazovni sustav, dok bi roditelji trebali uvažavati znanja i stručnost odgojitelja. Kako bi se zadovoljila pozitivna inkluzija djece te njihov uspješan razvoj, potrebna je uspješna suradnja roditelja i odgojitelja. U ovom radu pojašnjeni su pojmovi djeca s teškoćama u razvoju, darovita djeca te oblici suradnje između odgojitelja i roditelja. Cilj završnog rada je utvrditi osjećaju li se budući odgojitelji spremni za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama, odnosno procjena kompetencija koje stječu tijekom sveučilišnog obrazovanja. Provedeno je istraživanje među studentima treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Istraživanje je uključivalo kvantitativno istraživanje uz pomoć anketiranja među budućim odgojiteljima o spremnosti za suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grdić, Maja
Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Grdić, M. (2021) 'Samoprocjena budućih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdi\'{c}, Maja}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {darovita djeca, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, odgojitelji, roditelji, suradnja}, title = {Samoprocjena budu\'{c}ih odgojitelja o spremnosti na suradnju s roditeljima djece s posebnim potrebama}, keyword = {darovita djeca, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, odgojitelji, roditelji, suradnja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdi\'{c}, Maja}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {gifted children, children with disabilities, educators, parents, cooperation}, title = {Self-assessment of future educators on willingness to cooperate with parents of childrens with special needs}, keyword = {gifted children, children with disabilities, educators, parents, cooperation}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font