Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1142980

Promišljanja učitelja o primjeni procesne drame i forum-kazališta u razrednoj nastavi


Petrinović, Karla
Promišljanja učitelja o primjeni procesne drame i forum-kazališta u razrednoj nastavi, 2021., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1142980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promišljanja učitelja o primjeni procesne drame i forum-kazališta u razrednoj nastavi
(Teacher's reflections on the application of pocess drama and forum-theatre in classroom teaching)

Autori
Petrinović, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
08.09

Godina
2021

Stranica
67

Mentor
Odža, Ivana

Ključne riječi
dramski odgoj, dramski postupci, procesna drama, forum-kazalište
(drama in education, drama procedures, process drama, forum-theatre)

Sažetak
Dramski odgoj važan je dio ljudskoga života. Pomaže u razvijanju samopouzdanja, osjećaja, izražavanja, oslobađa od straha te razvija kreativnost i kritičko mišljenje. Procesna drama i forum-kazalište relativno su noviji pojmovi u hrvatskome odgojnom-obrazovnome sustavu. Provedenim istraživanjem željelo se ispitati mišljenja i stavove učitelja razredne nastave o uporabi dramskih postupaka u nastavi, prvenstveno Hrvatskoga jezika, s naglaskom na procesnoj drami i forum-kazalištu. Kako bi se ostvario navedeni cilj istraživanja, uz pomoć polustrukturiranog intervjua postavljala su se pitanja učiteljima razredne nastave o dramskim tehnikama i postupcima, procesnoj drami, forum-kazalištu te kako učenici reagiraju na dramske postupke. Rezultati dobiveni istraživanjem zamišljeni su kao poticaj za daljna istraživanja. Pokazuju da su dramski postupci nedovoljno zastupljeni u razrednoj nastavi. Nadalje, rezultati pokazuju kako su učitelji bolje upoznati s procesnom dramom nego s forum-kazalištem. Zanimljivo je da većina učitelja nesvjesno upotrebljava epizode procesne drame i sličan oblik forum-kazališta. No, procesnu dramu i forum-kazalište u pravome smislu upotrebljava jako mali broj učitelja. Može se zaključiti da je najveći problem nedovoljne upotrebe dramskih postupaka nedostatak vremena, ali zapravo to vodi do glavnoga problema koji je nedovoljna educiranost učitelja o upotrebi dramskih postupaka. Unatoč tome, učitelji su pozitivno reagirali na procesnu dramu i forum- kazalište što ukazuje na to da su voljni učiti i unaprjeđivati svoje znanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Odža (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrinović, Karla
Promišljanja učitelja o primjeni procesne drame i forum-kazališta u razrednoj nastavi, 2021., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
Petrinović, K. (2021) 'Promišljanja učitelja o primjeni procesne drame i forum-kazališta u razrednoj nastavi', diplomski rad, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrinovi\'{c}, Karla}, year = {2021}, pages = {67}, keywords = {dramski odgoj, dramski postupci, procesna drama, forum-kazali\v{s}te}, title = {Promi\v{s}ljanja u\v{c}itelja o primjeni procesne drame i forum-kazali\v{s}ta u razrednoj nastavi}, keyword = {dramski odgoj, dramski postupci, procesna drama, forum-kazali\v{s}te}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrinovi\'{c}, Karla}, year = {2021}, pages = {67}, keywords = {drama in education, drama procedures, process drama, forum-theatre}, title = {Teacher's reflections on the application of pocess drama and forum-theatre in classroom teaching}, keyword = {drama in education, drama procedures, process drama, forum-theatre}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font