Pregled bibliografske jedinice broj: 1142811
Nejednakost odgojno-obrazovnih (pred)uvjeta kao izazov praksi kršćanske inicijacije djece i mladih u doba pandemije
Nejednakost odgojno-obrazovnih (pred)uvjeta kao izazov praksi kršćanske inicijacije djece i mladih u doba pandemije // Probuditi kreativnost. Izazovi učenja i poučavanja u kontekstu pandemije i migracija. Zbornik radova međunarodnog znanstvenog skupa / Garmaz, Jadranka ; Šegula, Andrej (ur.).
Split: Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu ; Katolička izdavačka kuća i časopis Crkva u svijetu, 2022. str. 286-296 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1142811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nejednakost odgojno-obrazovnih (pred)uvjeta kao
izazov praksi kršćanske inicijacije djece i
mladih u doba pandemije
(Inequality of educational preconditions as a
challenge to the practice of christian initiation
of children and youth in the pandemic time)
Autori
Mohorić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Probuditi kreativnost. Izazovi učenja i poučavanja u kontekstu pandemije i migracija. Zbornik radova međunarodnog znanstvenog skupa
/ Garmaz, Jadranka ; Šegula, Andrej - Split : Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu ; Katolička izdavačka kuća i časopis Crkva u svijetu, 2022, 286-296
ISBN
978-953-8429-01-9
Skup
Međunarodni znanstveni skup Probuditi kreativnost: Izazovi učenja i poučavanja u kontekstu pandemije i migracija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Kršćanska inicijacija ; Pandemija ; Odgojni (pred)uvjeti ; Pedagogija pozornosti ; Odgojni savez
(Christian initiation ; Pandemic ; Educational (pre)conditions ; Attention pedagogy ; Educational pact)
Sažetak
Posljedice socijalne i zdravstvene krize, povezane s pandemijom uzrokovanom virusom SARS- CoV-2, utječu na sva područja ljudskog života i djelovanja, pa tako i na procese kršćanske inicijacije djece i mladih. Oni, već otprije potrebni revizije, u proteklih godinu i pol dana s više su aspekata ponovno dovedeni u pitanje. Pandemija, odnosno okolnosti koje su se kreirale u suočavanju s njom, izmijenila je ustaljene modele katehizacije, no ona može postati i prekretnicom za njezinu reviziju. Nužno je samo ući u proces čitanja znakova vremena i uočiti izazove koji se pritom nižu tražeći odgovore. U radu se stavlja u fokus izazov kojeg smatramo ključnim – nejednakost (pred)uvjeta. On upućuje na potrebu poliendričnog oblikovanja evangelizacijskog poslanja Crkve i suočavanje s nekim konkretnim zadacima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Interdisciplinarne humanističke znanosti