Pregled bibliografske jedinice broj: 1142780
Uloga glazbenih škola u promicanju glazbene umjetnosti – interakcija glazbene škole Milka Kelemena i Međunarodnoga glazbenog festivala Dani Milka Kelemena
Uloga glazbenih škola u promicanju glazbene umjetnosti – interakcija glazbene škole Milka Kelemena i Međunarodnoga glazbenog festivala Dani Milka Kelemena // Tonovi, 76/77 (2021), 36(1); 99-119 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1142780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga glazbenih škola u promicanju glazbene
umjetnosti
– interakcija glazbene škole Milka Kelemena
i Međunarodnoga glazbenog festivala Dani Milka
Kelemena
(The Role of Music Schools in Promoting Music
Art
– the Interaction of Milko Kelemen Music School
and the International Music Festival Milko
Kelemen Days)
Autori
Sabljar, Mirna ; Keža Dunja
Izvornik
Tonovi (0352-9711) 76/77
(2021), 36(1);
99-119
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje u glazbi, Milko Kelemen, glazbena umjetnost, kultura, festival
(education in music, Milko Kelemen, music art, culture, festival)
Sažetak
Rad se bavi pitanjem uključivanja glazbenih škola u kulturni život zajednica u kojima djeluju. Prikazom cilja i zadataka glazbenoga obrazovanja te predstavljanjem nekih od nacionalnih i međunarodnih dokumenata vezanih uz glazbeno obrazovanje apostrofi ra se uloga glazbenih škola u oblikovanju društva i njegove kulture. Elaborira se festival kao pogodna kulturna platforma za razne umjetničke koncepte. Kroz prikaz Međunarodnoga glazbenog festivala Dani Milka Kelemena u Slatini, u čijoj je realizaciji – prvotno suorganizacijski, a od 2019. i kao glavni organizator – Glazbena škola Milka Kelemena, iskazuje se jedna od mogućnosti interakcija glazbenih škola s drugim kulturnim institucijama u oblikovanju kulture određene sredine. Glazbene škole nisu samo odgojno-obrazovne umjetničke institucije nego i moderatori kulturnoga života zajednice. Cilj je rada, među ostalim, potaknuti škole na još snažnije osmišljavanje vlastitoga identiteta pri javnome djelovanju čime svoju misiju umjetničkih odgojno-obrazovnih institucija značajnije ekstenziraju prema javnosti. Takvi su aktiviteti doprinos kulturi, ali izravno utječu i na sve sudionike odgojno-obrazovnoga procesa jer utječu na njegov razvoj i kvalitetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database