Pregled bibliografske jedinice broj: 1142757
PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA KLAVIRA ZA POUČAVANJE SVIRANJA NA PRIMARNOM STUPNJU GLAZBENOG OBRAZOVANJA
PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA KLAVIRA ZA POUČAVANJE SVIRANJA NA PRIMARNOM STUPNJU GLAZBENOG OBRAZOVANJA // The Second International Music Pedagogy Symposium Music Pedagogy – Challenges, Inspiration and Creation Knjiga Sažetaka / (Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena) (ur.).
Cetinje: Muzička akademija Univerziteta Crne Gore, 2021. str. (80)-(81) (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1142757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PEDAGOŠKE KOMPETENCIJE UČITELJA KLAVIRA ZA
POUČAVANJE SVIRANJA NA PRIMARNOM STUPNJU
GLAZBENOG OBRAZOVANJA
(PEDAGOGIC COMPETENCES OF PIANO
TEACHERS FOR TEACHING INSTRUMENT PLAYING ON AN
ELEMENTARY LEVEL OF MUSIC
EDUCATION)
Autori
Sabljar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
The Second International Music Pedagogy Symposium Music Pedagogy – Challenges, Inspiration and Creation Knjiga Sažetaka
/ (Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena) - Cetinje : Muzička akademija Univerziteta Crne Gore, 2021, (80)-(81)
ISBN
978-9940-9540-8-6
Skup
Drugi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija
Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 08.04.2021. - 09.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoške kompetencije učitelja, individualna nastava, sviranje klavira, osnovne glazbene škole
(teachers’ pedagogic competences, individual class, piano playing, elementary music schools)
Sažetak
Rad je pregled pedagoških kompetencija za poučavanje na primarnom stupnju poučavanja sviranja klavira, odnosno za rad s učenicima osnovne glazbene škole. Brojna istraživanja i pedagoški koncepti pokazuju kako su za učenike na različitim stupnjevima glazbenog obrazovanja potrebni učitelji različitih kompetencija i karakteristika. Za razliku od sustava općeg odgoja i obrazovanja gdje se obrazuju učitelji sukladno tome na kojoj će obrazovnoj razini poučavati, u učitelja klavira, ali i svih ostalih učitelja instrumenata, posebnost je da se obrazuju jednako, bez obzira na buduće djelovanje i činjenicu da poučavaju učenike različitih dobi i razina umijeća sviranja. Zbog toga je važno u obrazovanju budućih učitelja klavira staviti veći naglasak na razvoj pedagoških kompetencija jer je pedagoška kompetentnost izuzetno važan čimbenik kvalitete poučavanja. Uvažavajući činjenicu kako je razvoj umijeća sviranja odgojno-obrazovni proces u kojemu su učitelj i učenik u individualnoj nastavi, koja je i prostor za potpunu individualizaciju nastavnog procesa maksimalno usmjerenog i prilagođenog učeniku različitih sposobnosti, razine umijeća sviranja i dobi, potrebno je staviti veći naglasak na razvijanje pedagoških kompetencija kakve su potrebne budućim učiteljima koji će poučavati učenike sukladno različitim obrazovnim razinama poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski