Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1142725

MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE


Cestar, Mateja
MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE, 2021., diplomski rad, diplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB


CROSBI ID: 1142725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE
(NEUROMARKETING MODEL USING THE EXAMPLE OF FUNCTIONAL FOOD CONSUMPTION)

Autori
Cestar, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prehrambeno-biotehnološki fakultet

Mjesto
ZAGREB

Datum
10.09

Godina
2021

Stranica
46

Mentor
Gajdoš Kljusurić, Jasenka

Ključne riječi
neuromarketing ; funkcionalna hrana ; anketiranje potrošača
(neuromarketing ; functional food ; consumer surveys)

Sažetak
Neuromarketing je znanstvena disciplina koja koristi znanja neuroznanosti, psihologije i marketinga te se usredotočuje na procjenu kognitivnih i emocionalnih reakcija potrošača na različite marketinške podražaje. Funkcionalna hrana postaje zanimljiva istraživačka tema, koja se javlja kao odgovor na promjene prehrambenih navika i novih trendova u prehrani. U ovom radu je ispitan utjecaj neuromarketinga u pogledu funkcionalnih proizvoda te je praćena promjena percepcije potrošača u aspektu uporabe istih. Anketirana je ista populacijska skupina, u razmaku od 10 godina, te su u radu prikazane promjene koje su uslijedile u navedenom vremenskom intervalu. Rezultati pokazuju vidljiv utjecaj marketinga koji potrošačima nudi edukaciju i sugerira na usvajanje određenih definicija funkcionalne hrane, usmjerava ih na kupnju u specijaliziranim trgovinama te izgrađuje povjerenje kupaca prema funkcionalnim proizvodima. Usporedba 10-godišnjih podataka pokazuje kako funkcionalni proizvodi više nisu „posebni“ proizvodi te kako oni u konačnici postaju dio svakodnevice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Nutricionizam, Interdisciplinarne biotehničke znanosti, Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasenka Gajdoš Kljusurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cestar, Mateja
MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE, 2021., diplomski rad, diplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB
Cestar, M. (2021) 'MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE', diplomski rad, diplomski, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cestar, Mateja}, year = {2021}, pages = {46}, keywords = {neuromarketing, funkcionalna hrana, anketiranje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {MODEL NEUROMARKETINGA NA PRIMJERU KONZUMACIJE FUNKCIONALNE HRANE}, keyword = {neuromarketing, funkcionalna hrana, anketiranje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {ZAGREB} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cestar, Mateja}, year = {2021}, pages = {46}, keywords = {neuromarketing, functional food, consumer surveys}, title = {NEUROMARKETING MODEL USING THE EXAMPLE OF FUNCTIONAL FOOD CONSUMPTION}, keyword = {neuromarketing, functional food, consumer surveys}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font