Pregled bibliografske jedinice broj: 1142574
MJERENJE SOCIOMETRIJSKOG STATUSA UČENIKA U RAZREDNOJ NASTAVI
MJERENJE SOCIOMETRIJSKOG STATUSA UČENIKA U RAZREDNOJ NASTAVI // Varaždinski učitelj, 4 (2021), 6; 152-157 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1142574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MJERENJE SOCIOMETRIJSKOG STATUSA UČENIKA U
RAZREDNOJ NASTAVI
Autori
Matijašević, Bruno
Izvornik
Varaždinski učitelj (2623-7237) 4
(2021), 6;
152-157
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
odnos u grupi, prihvaćanje, odbačenost, prevencija poremećaja u ponašanju
Sažetak
Odnos članova u skupini važna je povratna informacija za svakoga učitelja. Uvidom u odnos članova to jest sociometrijski status učenika može se uvidjeti potencijalna isključenost pojedinca, ali i prihvaćenost pojedinca od ostatka razreda. Pitanja koja ispituju sociometrijski status učenika u razredu trebala bi biti prilagođena dobi dok se učenicima treba osigurati anonimnost kako bi odgovori bili što objektivniji. Ovakav tip ispitivanja odnosa u grupi, zbog svoje osjetljivosti ne bi se trebao provoditi često.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija