Pregled bibliografske jedinice broj: 1142464
Njemački animirani filmovi kao poticaj dječjem izgovoru njemačkih samoglasnika (umlauta)
Njemački animirani filmovi kao poticaj dječjem izgovoru njemačkih samoglasnika (umlauta) // XXVI. međunarodni znanstveni skup Nijemci i Austrijanci u hrvatskom kulturnom krugu
Osijek, Hrvatska, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1142464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Njemački animirani filmovi kao poticaj dječjem izgovoru njemačkih samoglasnika (umlauta)
(German animated films as a stimulus for children's pronunciation of German vowels)
Autori
Muller, Mirela ; Spasenovski, Nemanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
XXVI. međunarodni znanstveni skup Nijemci i Austrijanci u hrvatskom kulturnom krugu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 23.11.2018. - 24.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
animirani filmovi, njemački jezik, metodika
Sažetak
Suvremeni mediji mogu predstavljati „mostove“ ili „granice“ u komunikaciji, posebice u odgoju i obrazovanju djece i mladih, masovne medije često kritizira jer ih se zloupotrebljava za promidžbene svrhe, oni itekako mogu biti od velikog značaja ukoliko ih se „iskoristi“ na pragmatičan i funkcionalan način, posebice gledano s multimedijskog didaktičkog aspekta...... mnogi današnji stručnjaci ističu važnost korištenja masovnih medija radi mogućnost poticanja i razvoja jezično-govorne vještine u učenju stranog jezika ; što omogućuje jednostavnije savladavanje jezične gramatike.....
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)