Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1141574

Razlike u školskom uspjehu učenika osnovne škole s obzirom na pohađanje programa produženog boravka


Olujić, Ivana; Maras, Nevenka
Razlike u školskom uspjehu učenika osnovne škole s obzirom na pohađanje programa produženog boravka // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XIX (2021), 2; 345-357 doi:10.31192/np.19.2.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1141574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u školskom uspjehu učenika osnovne škole s obzirom na pohađanje programa produženog boravka
(The Differences in School Achievement of Lower- Grade Elementary School Students Depending on Whether they Attend the Extended School Day Program)

Autori
Olujić, Ivana ; Maras, Nevenka

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) XIX (2021), 2; 345-357

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ocjene ; osnovna škola ; produženi boravak ; školski uspjeh ; učenici
(elementary school, extended school day program, grades, school achievement, students)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razlike u školskom uspjehu učenika s obzirom na pohađanje produženog boravka. Istraživanjem je obuhvaćeno 386 učenika (N=386) prvih pet razreda Osnovne škole Većeslava Holjevca u Zagrebu. Korišten je sekundaran izvor podataka, odnosno rad na pedagoškoj dokumentaciji. Korištene su ocjene iz hrvatskog jezika, matematike i prosjek svih ocjena na kraju školske godine 2017./2018. te podaci o pohađanju produženog boravka. Rezultati istraživanja ukazuju na to da učenici koji prva tri razreda pohađaju produženi boravak postižu statistički značajno bolje ocjene iz hrvatskog (p = 0, 00), matematike (p = 0, 03) i bolji prosjek ocjena (p = 0, 00), nego učenici koji ne idu u boravak. Nadalje, rezultati upućuju na to da učenici koji su pohađali boravak, bolje ocjene zadržavaju i u četvrtom te petom razredu. Dobiveni rezultati svakako potiču na promišljanje o dostupnosti programa produženog boravka svim učenicima koji to žele, neovisno o zaposlenosti njihovih roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Olujić (autor)

Avatar Url Nevenka Maras (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Olujić, Ivana; Maras, Nevenka
Razlike u školskom uspjehu učenika osnovne škole s obzirom na pohađanje programa produženog boravka // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XIX (2021), 2; 345-357 doi:10.31192/np.19.2.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Olujić, I. & Maras, N. (2021) Razlike u školskom uspjehu učenika osnovne škole s obzirom na pohađanje programa produženog boravka. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XIX (2), 345-357 doi:10.31192/np.19.2.8.
@article{article, author = {Oluji\'{c}, Ivana and Maras, Nevenka}, year = {2021}, pages = {345-357}, DOI = {10.31192/np.19.2.8}, keywords = {ocjene, osnovna \v{s}kola, produ\v{z}eni boravak, \v{s}kolski uspjeh, u\v{c}enici}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.19.2.8}, volume = {XIX}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Razlike u \v{s}kolskom uspjehu u\v{c}enika osnovne \v{s}kole s obzirom na poha\djanje programa produ\v{z}enog boravka}, keyword = {ocjene, osnovna \v{s}kola, produ\v{z}eni boravak, \v{s}kolski uspjeh, u\v{c}enici} }
@article{article, author = {Oluji\'{c}, Ivana and Maras, Nevenka}, year = {2021}, pages = {345-357}, DOI = {10.31192/np.19.2.8}, keywords = {elementary school, extended school day program, grades, school achievement, students}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.19.2.8}, volume = {XIX}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {The Differences in School Achievement of Lower- Grade Elementary School Students Depending on Whether they Attend the Extended School Day Program}, keyword = {elementary school, extended school day program, grades, school achievement, students} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font